  • 1. Data: 2006-06-15 07:32:23
    Temat: Diners Club wprowadza kartę z Lotem
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Dostałem informacje z Miles and More na temat tej karty.

  • 2. Data: 2006-06-15 07:47:56
    Temat: Re: Diners Club wprowadza kartę z Lotem
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "kjvirtual" wrote
    > Dostałem informacje z Miles and More na temat tej karty.

    działa od kwietnia
    http://www.dinersclub.pl/index.html?action=ShowArtic
    leItem&ida=496
    najlepsza jes możliwość odprawy na stanowiskach "Bussines Check-in" w
    Polsce - nawet gdy Posiadacz karty DC LOT ma wykupiony bilet w klasie
    ekonomicznej.
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-06-15 16:41:56
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Polsce - nawet gdy Posiadacz karty DC LOT ma wykupiony bilet w klasie
    > ekonomicznej.
    > --

    Ale już z powrotem nie.
    Ja dostałam kartę bez żadnych zaśw w 2tyg. i za free
    Jest bexkluzywna.
    Żadko gdzie akceptują.

    Jklina