  • 1. Data: 2006-06-15 19:25:35
    Temat: Inteligo
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    Witam!

    Da sie reaktywowac zamkniete ok 3 miesiace temu konto inteligo i uzyskac ten
    sam numer rachunku? Czy trzeba przechodzic cala procedure od nowa i nowy nr
    rach?

    pozdrawiam
    Bard

  • 2. Data: 2006-06-15 19:43:17
    Temat: Re: Inteligo
    Od: InDesign Scripts <i...@g...pl>

    > Da sie reaktywowac zamkniete ok 3 miesiace temu konto inteligo i uzyskac ten
    > sam numer rachunku? Czy trzeba przechodzic cala procedure od nowa i nowy nr
    > rach?

    a nie prosciej zadzwonic na infolinie ??

    robin

  • 3. Data: 2006-06-15 20:01:27
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > Da sie reaktywowac zamkniete ok 3 miesiace temu konto inteligo i uzyskac
    > ten sam numer rachunku? Czy trzeba przechodzic cala procedure od nowa i
    > nowy nr rach?

    Da się jeśli w ciągu 6 mies

    Jk

  • 4. Data: 2006-06-15 20:08:17
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > a nie prosciej zadzwonic na infolinie ??

    moze prosciej, ale nie kazdy konsultant moze byc doinformowany o takiej
    mozliwosci jezeli istnieje i wprowadzi mnie tym samym w blad...
    niekompetencja konsultantow jest bardzo powszechna i nie mowie tutaj o tym
    konkretnym banku, dlatego wole zapytac czy ktos nie przechodzil czegos
    takiego

    pozdrawiam
    Bard

  • 5. Data: 2006-06-15 20:08:56
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > Da się jeśli w ciągu 6 mies

    dzieki :)

    pozdrawiam
    Bard

  • 6. Data: 2006-06-15 20:16:55
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6seol$iak$1@news.onet.pl, *Bard* wrote:

    > dzieki :)

    Powyzsza odpowiedz uzyskales od grupowego trolla, wiec nie traktuj jej jako
    wiazacej ;-), bo to najprawopodobniej jego wymysl.

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-06-15 20:29:30
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > Powyzsza odpowiedz uzyskales od grupowego trolla, wiec nie traktuj jej
    > jako wiazacej ;-), bo to najprawopodobniej jego wymysl.

    heh, dzieki za ostrzezenie ;) to juz chyba zaryzykuje i konsultantow
    przepytam, chociaz im tez nie zawsze mozna wierzyc

    pozdrawiam
    Bard

  • 8. Data: 2006-06-15 22:32:14
    Od: InDesign Scripts <i...@g...pl>

    Bard napisał(a):

    > heh, dzieki za ostrzezenie ;) to juz chyba zaryzykuje i konsultantow
    > przepytam, chociaz im tez nie zawsze mozna wierzyc

    dzwon co 8 godzin przez 3 dni ;)
    to na 99% powinienes zlapac roznych ;)

    robin

  • 9. Data: 2006-06-15 23:23:26
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Bard wrote:

    > dzieki :)

    Jesteś genialny.
    Konsulatanom w inteligo nie wierzysz, ale jak ci jakiś podpity z pod
    budki z piwem rzuci coś pod nosem, to jesteś cały szczęśliwy.

  • 10. Data: 2006-06-16 21:13:34
    Od: "Bard" <y...@p...skasuj.pl>

    > Jesteś genialny.
    > Konsulatanom w inteligo nie wierzysz, ale jak ci jakiś podpity z pod budki
    > z piwem rzuci coś pod nosem, to jesteś cały szczęśliwy.

    Nie mowilem, ze nie wierze konsultantom inteligo, tylko ogolnie
    konsultantom, a to roznica... generalnie wszedzie jest podobnie i ludzie po
    czesto parogodzinnym przeszkoleniu sa rzucani na infolinie itp. Sam wiele
    razy zostalem wprowadzony w blad (zeby nie bylo niedomowien - nie w
    inteligo).
    Poza tym pytalem sie, czy ktos nie przerabial czegos podobnego... zalezy mi
    na uzyskaniu tego samego nr-u konta...
    W kazdym razie konsultant stwierdzil, ze sie nie da.

    pozdrawiam
    Bard