  • 11. Data: 2002-01-06 12:08:53
    Temat: Re: Taki mały oscylatorek ?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,
    >(Wiesz, to jest ten sklep parę kroków od Multibanku w pasażu, Proabit,
    >dawniej Metro.)

    W jakim pasażu? Pytam, bo interesuje mnie nie sklep, lecz miejsce gdzie mieści
    się ten oddział Multibanku.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl
    ----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

  • 12. Data: 2002-01-06 12:11:03
    Temat: Odp: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > czy ktoś potrafi podać, jak odróżnić bankomat z limitem 3000?
    o ile wiem, to nawet nie jest limit, tylko taka gwarancja, ze tyle pieniedzy
    wyplacisz, wiec mozesz probowac z wiekszymi kwotami po kilka razy. bankomaty
    produkowane przez IBM gwarantuja 1500 pln, natomiast inne (caly czas nie
    potrafie przypomniec sobie nazwy 3000). Najlepiej jak zadzwonisz do inteligo
    albo mbanku i spytasz - tam chyba najlepiej sie dowiadywac.

    > Rozumiem, ale wtedy zapłacę 4 prowizje po 1,69zl, wolę zapłacić jedną
    4,50zl
    > w bankomacie obcym i zyskać 2-3 dni odsetek (bo tak to jest rozliczane z
    > Inteligo), dlatego szukam obcego bankomatu, który dużo wypłaca.

    Warto tak sie meczyc dla kilku zlotych? ;-)))

    postaram sie dowiedziec i dac znac

    dobek

  • 13. Data: 2002-01-06 12:12:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 13:08:53 +0100, "alexy" <a...@w...pl> wrote:

    >W jakim pasażu? Pytam, bo interesuje mnie nie sklep, lecz miejsce gdzie mieści
    >się ten oddział Multibanku.

    Oddzial w Poznaniu miesci sie na
    św. Marcin 40, rog Ratajczaka (na przeciwko Vobisa)
    Wlasnie startuje.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 14. Data: 2002-01-06 12:14:37
    Temat: Re: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 13:11:03 +0100, "Dobek" <d...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >produkowane przez IBM gwarantuja 1500 pln, natomiast inne (caly czas nie

    NCR ?

  • 15. Data: 2002-01-06 12:17:13
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > NCR ?

    o chyba wlasnie tak, nie pamietalem, czy MCR, VCR, VCM czy inaczej ;))

    dobek

  • 16. Data: 2002-01-06 12:18:36
    Od: <d...@p...onet.pl>

    juz wiem, sprobuj pekaosa, tam jest limit 40 banknotow, czyli 4000

  • 17. Data: 2002-01-06 12:45:18
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2002-01-06 13:09:49
    Od: <m...@w...pl>

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną w
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    Żaden nie wypłaci Ci więcej niż 1000 jednorazowo. Musisz więc brać 5X 1000.
    prowizje, prowizje.
    Po 1000 wypłaca ING i BPH. Euronet też.

  • 19. Data: 2002-01-06 13:14:23
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    (news:uqfg3ukd1ev1u1hs682oun0n1laon7nbdd@4ax.com):
    > NCR ?

    O, dzieki! A w którym miejscu widnieje ten identyfikator? I moze pamietasz,
    gdzie w centrum Poznania takie sa?
    A zauwazyles, ze pare dni temu zniknal ten Euronet przy wejsciu do Alfy, czy
    tylko mi sie wzrok pogorszyl??

  • 20. Data: 2002-01-06 13:14:40
    Od: "Trzucha" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żaden nie wypłaci Ci więcej niż 1000 jednorazowo. Musisz więc brać 5X
    1000.
    > prowizje, prowizje.
    > Po 1000 wypłaca ING i BPH. Euronet też.

    Mylisz się.
    Już nie raz wypłacałem po 2000 zł. z bankomatów Pekao SA. Podejrzewam, ze
    więcej też się da ale potrzebne mi były tylko 2000.

    Trzucha