  • 1. Data: 2002-01-06 09:41:50
    Temat: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną w
    miarę sporą kwotę?

    Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

  • 2. Data: 2002-01-06 09:53:07
    Temat: Odp: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    W bankomatach euronetu mozna wyplacic bez problemu 1500 i 3000 pln, w
    zaleznosci od producenta maszyny (ibm i jakas inna firma). ograniczenie
    dotyczy transakcji, nie karty, wiec mozesz wybrac np. 3x1500+500 lub
    jakakolwiek inna kombinacje.

  • 3. Data: 2002-01-06 09:55:48
    Temat: Re: jaki bankomat wypłaci 5000?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną w
    > miarę sporą kwotę?
    >
    > Planuję pobierać VE Inteligo, jako bankomat obcy, oczywiście.

    Nie słyszałem o bankomatach powyżej 1000.
    Może wypłata na karte Visa w kasie jakiegoś banku ???

    Pozdrawiam
    -As-

  • 4. Data: 2002-01-06 09:59:08
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Jakiej sieci bankomaty wypłacą jednorazowo 5000 złotych, ewentualnie inną
    > miarę sporą kwotę?

    Z BPH brałem 4.000

    pozdr
    radar

  • 5. Data: 2002-01-06 10:24:43
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Dobek" <d...@p...onet.pl> (news:a196r4$qu3$1@news.onet.pl):
    > W bankomatach euronetu mozna wyplacic bez problemu 1500 i 3000 pln, w
    > zaleznosci od producenta maszyny (ibm i jakas inna firma).

    czy ktoś potrafi podać, jak odróżnić bankomat z limitem 3000?

    > ograniczenie
    > dotyczy transakcji, nie karty, wiec mozesz wybrac np. 3x1500+500 lub
    > jakakolwiek inna kombinacje.

    Rozumiem, ale wtedy zapłacę 4 prowizje po 1,69zl, wolę zapłacić jedną 4,50zl
    w bankomacie obcym i zyskać 2-3 dni odsetek (bo tak to jest rozliczane z
    Inteligo), dlatego szukam obcego bankomatu, który dużo wypłaca.

  • 6. Data: 2002-01-06 10:44:48
    Temat: Taki mały oscylatorek ?
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    :-)

  • 7. Data: 2002-01-06 10:55:34
    Temat: Re: Taki mały oscylatorek ?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "TT" <p...@k...net.pl> (news:a199lo$rgm$1@news.tpi.pl):
    > :-)

    Nieee, potrzebuję tej gotówki na zakup komputera w sklepie, który ma b. małe
    marże, ale przy płatności kartą jest 3% drożej (obciążają klienta prowizją
    Polcardu).

  • 8. Data: 2002-01-06 11:18:32
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 11:55:34 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >Nieee, potrzebuję tej gotówki na zakup komputera w sklepie, który ma b. małe
    >marże, ale przy płatności kartą jest 3% drożej (obciążają klienta prowizją
    >Polcardu).

    Tyle, ze to jest absolutnie niezgodne z ich umowa z Polcardem.
    No chyba, ze udzielaja 3% rabatu za platnosc gotowka :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 9. Data: 2002-01-06 11:29:08
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl>
    (news:rhcg3uc8j69tba6p5a1g40q7o68d0bhei8@4ax.com):
    > Tyle, ze to jest absolutnie niezgodne z ich umowa z Polcardem.
    > No chyba, ze udzielaja 3% rabatu za platnosc gotowka :-).

    No tak to w praktyce wygląda, co na jedno oczywiście wychodzi :)
    (Wiesz, to jest ten sklep parę kroków od Multibanku w pasażu, Proabit,
    dawniej Metro.)

  • 10. Data: 2002-01-06 11:43:57
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 12:29:08 +0100, "Robert" <m...@k...wp.pl>
    wrote:

    >No tak to w praktyce wygląda, co na jedno oczywiście wychodzi :)

    Finansowo na jedno ale udzielanie rabatu jest zgodne z umowa z
    aklajerem a doliczanie marzy za platnosc karta juz nie.

    >(Wiesz, to jest ten sklep parę kroków od Multibanku w pasażu, Proabit,
    >dawniej Metro.)

    Aaa, juz z nimi sie starlem :-).
    O ile pamietam, to oni tam doliczali marze wiec robia to niezgodnie z
    umowa
    Ale ich teraz obsluguje WBK.
    Chyba czas wyslac jakas skarge :-)
    Tylko watpie czy to w praktyce cos da bo wlasciwie jaki interes ma
    aklajer w tym, zeby tej prowizji nie przenosili na klientna ?
    Jak z nimi rozwiaza umowe to sklep sobie pojdzie do eService i tyle
    :-/