  • 1. Data: 2002-01-06 08:37:23
    Temat: Czy bskonline dziala?
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    Sprawdzcie czy Wam dziala bskonline, ja probuje od wczoraj popoludniu
    i nic.

    Ale zmienilem system na XP z IE 6.0 PL wiec jesli u Was dziala to moze
    to jest przyczyna ??

    KJ

  • 2. Data: 2002-01-06 09:29:31
    Temat: Re: Czy bskonline dziala?
    Od: "Marek Budkiewicz" <f...@p...pl>

    > Sprawdzcie czy Wam dziala bskonline, ja probuje od wczoraj popoludniu
    > i nic.
    >
    > Ale zmienilem system na XP z IE 6.0 PL wiec jesli u Was dziala to moze
    > to jest przyczyna ??

    U mnie na XP z IE 6.0 PL dzialal wczoraj wieczorem bez problemów. Dzisiaj
    nie wchodzilem.

    Marek

  • 3. Data: 2002-01-06 10:19:16
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jach" <k...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    : Sprawdzcie czy Wam dziala bskonline, ja probuje od wczoraj popoludniu
    : i nic.

    U mnie działa, właśnie wróciłem z BSK:)

    Amehat