  • 1. Data: 2002-01-06 09:32:55
    Temat: Poszukuje pilnie kilku informacji. Prosze o pomoc.
    Od: "news.ict.pwr.wroc.pl" <a...@w...pl>

    Witam grupowiczow

    Chcialbym prosic o udzielenie mi kilku informacji, ktore sa mi bardzo
    potrzebne, a ktorych nie moge odnalezc w necie. Wymienie w punktach
    poszukiwane informacje.
    1. Struktura przychodow ze sprzedazy PKN Orlen z lat 94-2001
    2. Ceny ropy naftowej i beznyzny w latach 94-2001
    3. Bilans i rachunek wynikow PKN Orlen (94-01), wystarczy uproszczony
    4. Rentownosc krotkoterminowych bonow skarbowych lub oprocentowanie
    krotkoterminowych oligacji rzadowych (13 tygodniowe bony skarbowe)
    5. Dane dotyczace sredniego oprocentowania rocznych lokat bankowych w
    latach 94-01 w bankach lub dane dotyczace oprocentowania lokat w roznych
    bankach w tym okresie.
    6. Wartosc indeksu WIG na koniec lat 94-2001
    7. Stopa zwrotu z WIG w latach 94-2001
    8. Srednie oprocentowanie kredytu w latach 94-2001
    9. Srednia rynkowa cena akcji PKN Orlen od czasu wejscia na giede
    10. Kwartalne dane z rachunku wynikow i bilansu roznych spolek (dowolne),
    przedewszystkim wielkosc zobowiazan, aktywa oraz odsetki.
    11. Wartosc wspolczynnika Bk (beta k) akcji, opisujacy zaleznosc miedzy
    zmianami cen akcji spolki (PKN Orlen) a indeksem WIG w ciagu kwatralu dla
    lat 94-2001.

    Z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Bede wdzieczny za adresy
    stron internetowych zawierazjace powyzsze informacje, tytuly czasopism i
    inne zrodla, ktore zostana podane. Przyznam ze bardzo zalezy mi na
    powyzszych informacjach i szybkim do nich dotarciu. Jeszce raz wielkie
    dzieki za pomoc.

    P.S. Przepraszam jesli post pojawi sie dwa razy. Wynika to z problemow z
    czytnikiem X-news.

    Andrzej Ruszel
    a...@r...prv.pl