  • 1. Data: 2002-01-06 10:33:10
    Temat: Reklmacje w mBanku....
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    No, wlasnie na jaki adres nalezy wyslac? Tak, zeby najszybciej
    rozpatrzyli...

    Maciej

  • 2. Data: 2002-01-06 11:47:28
    Temat: Re: Reklmacje w mBanku....
    Od: "Piotr Wróblewski" <p...@i...pl>

    > No, wlasnie na jaki adres nalezy wyslac? Tak, zeby najszybciej
    > rozpatrzyli...
    >
    > Maciej

    Masz umowę bez adresu?
    Nie ma innych adresów, niz te podawane w umowach, wszystko i tak leci do
    centrali.

    Pozdrowienia,
    Piotr

  • 3. Data: 2002-01-06 13:26:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wróblewski" <p...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a19di6$ag5$1@news.tpi.pl...

    > Masz umowę bez adresu?
    > Nie ma innych adresów, niz te podawane w umowach, wszystko i tak leci do
    > centrali.

    Problem w tym, ze nie satysfakcjonuje mnie predkosc zolwia.

    Maciej

  • 4. Data: 2002-01-06 15:02:47
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Pozdrawiam Grupowiczów!
    Jestem klientem mBanku dosłownie od kilku dni.
    Przyznaję, ze jak dla mnie oferta właśnie tego banku jest wystarczająca, ale
    prędkość mnie totalnie rozbroiła. Żółw przy tym to sprinter! :-))
    Co do reklamacji - pozwoliłem sobie wysłać do nich maila z ich strony
    internetowej.

    --
    Pozdrowienia
    Sław

    k...@i...pl

  • 5. Data: 2002-01-06 15:33:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:a19je3$4rv$1@news.tpi.pl...

    > Problem w tym, ze nie satysfakcjonuje mnie
    predkosc zolwia.

    Sądząc po reakcjach ludzi na ostatnie poczynania
    Lukasa to wykorzystywana jest korespondencja via
    emil, w mbanku też szyfrowana.
    Sark

  • 6. Data: 2002-01-06 20:08:13
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jan 06, 2002 at 11:33:10AM +0100, MK wrote:

    > No, wlasnie na jaki adres nalezy wyslac? Tak, zeby najszybciej
    > rozpatrzyli...

    Nie znasz jego emaila? ;-))

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-01-06 20:30:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Nie znasz jego emaila? ;-))

    Czyzby On zajmowal sie reklamacjami? ;p
    Chodzilo mi po prostu o jeszcze dzisiejsza interwencje [to ciagle w sprawie
    biletu lotniczego], a P. pewnie raczej w domu niz w mBanku. Jutro znowu
    wygasnie termin podniesionego limitu i sprawa zacznie sie od poczatku :(.
    Dziewczyna juz sie zniechcecila i przygotowuje sie do podrozy zeby kupic
    bilet na lotnisku. Szkoda zeby musiala pokonywac 120km po sliskich drogach
    tylko dlatego, ze eKarta nie zadzialala :(.

    Maciej

  • 8. Data: 2002-01-06 20:33:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "fotech" <f...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wyslij DHLem...

    Sprytne, ale dla mnie ciagle za wolno.

    Maciej

  • 9. Data: 2002-01-06 20:33:17
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Problem w tym, ze nie satysfakcjonuje mnie predkosc zolwia.

    Wyslij DHLem...
    Wojtek

  • 10. Data: 2002-01-06 20:43:46
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Sun, Jan 06, 2002 at 09:30:26PM +0100, MK wrote:

    > Czyzby On zajmowal sie reklamacjami? ;p

    Mysle ze zajmuje sie problemami z narzedzziami banku.

> [...]
    > biletu lotniczego], a P. pewnie raczej w domu niz w mBanku. Jutro znowu
    > wygasnie termin podniesionego limitu i sprawa zacznie sie od poczatku :(.

    No tak, ale moim zdaniem od reki sie nie da - karta trzymana przez
    polcard, obsluga ecardu, issuer to mbank i do tego lot w tle. Naprawde
    nie wierze aby dalo sie wskazac jednoznacznie winnego, a juz na pewno
    nie tak szybko.

    > Dziewczyna juz sie zniechcecila i przygotowuje sie do podrozy zeby kupic
    > bilet na lotnisku. Szkoda zeby musiala pokonywac 120km po sliskich drogach
    > tylko dlatego, ze eKarta nie zadzialala :(.

    A nie masz zadnej innej coby MOTO zrobic?

    --

    --w