  • 1. Data: 2002-01-06 08:45:16
    Temat: gdzie wymienic stare funty brytyjskie?
    Od: "Marek Obara" <o...@b...pl>

    Witam.
    Chciłbym wymienieć stare funty brytyjskie (te z ubiegłego roku). Czy ktoś
    może wie czy można tego dokonać w gdzieś Polsce czy czeka mnie wycieczka do
    GB?

    Dzięki za radę, pozdrawiam.
    Marek

  • 2. Data: 2002-01-06 09:22:36
    Temat: Re: gdzie wymienic stare funty brytyjskie?
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > może wie czy można tego dokonać w gdzieś Polsce czy czeka mnie wycieczka

    a po co chcesz je wymieniać skoro nadal są środkiem płatniczym? na upartego
    wymienisz je na złotówki w każdym kantorze

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-01-06 14:44:49
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Dzięki za radę, pozdrawiam.
    >                               Marek
    >

    > Przecież Anglia nie przeszła jeszcze na euro.
    Pozdrawiam.
    Michał

  • 4. Data: 2002-01-06 15:25:32
    Od: "Szymon Juraszczyk" <s...@j...com>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Pozdrawiam.
    > Michał

    A czy przypadkiem kolega nie pyta o stare banknoty, które wycofano
    bodajże w zeszłym roku? Ja takowe wymieniłem za kanałem. Wiem natomiast, że
    w PKO S.A. mojej mamie starych 20-tek nie chcieli przyjąć - było to bodajże
    przed wakacjami.

    Szymon Juraszczyk, s...@j...com

  • 5. Data: 2002-01-06 15:53:59
    Od: "Marek Obara" <o...@b...pl>

    "Marek Obara" <o...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > może wie czy można tego dokonać w gdzieś Polsce czy czeka mnie wycieczka

    Pytam oczywiście o stare banknoty, które wycofano w ubiegłym roku a nie o
    wymianę na Euro..

  • 6. Data: 2002-01-06 19:49:38
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > "Marek Obara" <o...@b...pl> wrote in message
    > do

    > Pytam oczywiście o stare banknoty, które wycofano w ubiegłym roku a nie o
    > wymianę na Euro..

    Możesz spróbować w NBP, ale nie jestem pewien, a nawet gdyby się dało je tam
    wymienić to pewnie nałożą spore prowizje.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 7. Data: 2002-01-07 12:08:01
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    W Polsce będzie ciężko.
    Najłatwiej chyba poprosić kogoś, kto wyjeżdża do UK.

    Natomiast w UK najbardziej polecam w tym celu Royal Bank of Scotland: tam
    wymienili mi bardzo stary banknot 1-funtowy, ktorego nie chcial już przyjąć
    żaden z podstawowych banków angielskich.

  • 8. Data: 2002-01-07 18:29:55
    Temat: Odp: gdzie wymienic stare funty brytyjskie?
    Od: "rymi" <r...@a...net.pl>

    Użytkownik siepacz <d...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3c3816d1$...@n...vogel.pl...

    > a po co chcesz je wymieniać skoro nadal są środkiem płatniczym? na
    upartego
    > wymienisz je na złotówki w każdym kantorze

    Wymiana 20 GBP była w zeszłym roku gdzieś w lutym i już wtedy proponowali mi
    wysłanie (na mój koszt oczywiście) waluty do GB, miało to trwać gdzieś około
    miesiąca.
    Muszę Cię Marku zmartwić, miałem także duże trudności w zamianie starych 20
    na nowe w GB, gdyby nie pomoc Wyspiarzy to z pewnością pozostały by mi
    stare. We wszystkich bankach a było ich około 8 żądali ode mnie nr konta
    oczywiście założonego w ich banku.

    Życzę powodzenia, może będziesz miał więcej szczęścia niż ja.

    Rox