  • 1. Data: 2002-01-06 09:19:11
    Temat: Re: jak to jest z tym fortisem ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a) podobno pobierają opłatę przy zamykaniu pakietu za kartę do końca jej
    > ważności ? jeśli tak który punkt regulaminu o tym mówi bo tak szukam
    szukam
    > i czytam i nic :)

    W TOiP cos takiego jest - ale ze nikt nie zamykal to nie wiadomo.

    > b) to ile pieniążków musi zostać na koncie aby je zamknąć zakładam ze
    oplata
    > 7 pln za prowadzenie 1 pln za kartę i ewentualnie oplata wynikająca z pktu
    > powyżej ? czy jeszcze jakieś ukryte "opłaty końcowe :)"

    Diabli wiedza - jak bedziesz pierwszy to sie podziel :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-01-06 09:44:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a jasne ze sie podziele ...tylko ze zrobie to chyba poleconym ...wiec
    > troszke poczekacie ...a to byl taki fajny bank :(( ehhhh ten
    > spec od marketingu co wymyslil te 7pln ..to pewnie za zadanie mial wymysec
    > cos co spowoduje likwidacje wszystkich epakietow i jak widac (albojak
    bedzie
    > widac ) uda mu sie napewno

    Moze nie wszystkich, ale tych, ktorzy trzymali tam konto - do darmowych
    wyplat - czyli na podobnej zasadzie jak ja BZWBK trzymam...
    Tyle, ze jesli takie konto ma sprawic, ze ja pozniej przesiade sie na
    srebrny lub zloty pakiet to troche dziwne to jest - wysokimi oplatami mnie
    nie zacheca ;) - karta VC - obiecywana po pol roku - nie ma jej do tej pory
    i chgw kiedy bedzie... Podwyzszaja oplaty... To co mnie ma przekonac, zeby
    przelezc wyzej - nie wiem...

    Ogolnie Fortis to jakos wszystkich indywidualnych to chyba ma 16 tysiakow???
    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-06 10:00:56
    Temat: jak to jest z tym fortisem ?
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

[...]

    7 pln za prowadzenie 1 pln za kartę i ewentualnie oplata wynikająca z pktu a
    powyżej ? czy jeszcze jakieś ukryte "opłaty końcowe :)"

    pozdrawiam
    MS

  • 4. Data: 2002-01-06 10:26:04
    Od: "Marcin_S" <s...@e...pl>

  • 5. Data: 2002-01-07 09:03:13
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    I tylko dlatego zamykasz konto ??? 7 zł za prowadzenie rechunku i 1 zł za
    karte , czyli 8 zł miesięcznie za m.in.całkowicie bezprowizyjną kartę to
    chyba nie jest tak dużo?

  • 6. Data: 2002-01-07 12:17:48
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "KRZYCHO" <b...@k...net.pl> wrote in message
    > I tylko dlatego zamykasz konto ??? 7 zł za prowadzenie rechunku i 1 zł za
    > karte , czyli 8 zł miesięcznie za m.in.całkowicie bezprowizyjną kartę to
    > chyba nie jest tak dużo?

    To zalezy, ile z tego korzystasz. Ja np. nie wyplacam z bankomatu czesciej
    niz 2-3 razy w miesiacu, pod domem mam euronet, wiec i tak korzystam z
    delfinka, euronety sa w sumie na kazdym kroku (przynajmniej w Warszawie), a
    jak jakis miesiac temu potrzebowalem gotowki i nie bylo euronetu w poblizu,
    to akurat fortis sie zbiesil i nie dostalem autoryzacji i musialem uzyc
    innej karty :-( A za 8 pln mam dwie wyplaty karta bsk albo prawie dwie
    inteligo, czego i tak nie jestem w stanie wykorzystac. Reasumujac,
    przynajmniej w moim przypadku, trzymanie rachunku w fortisie nie ma sensu
    :-(

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2002-01-07 22:11:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>
    > I tylko dlatego zamykasz konto ??? 7 zł za prowadzenie rechunku i 1 zł za
    > karte , czyli 8 zł miesięcznie za m.in.całkowicie bezprowizyjną kartę to
    > chyba nie jest tak dużo?

    Jest, jeśli się np. ma dookoła pod dostatkiem darmowych Euronetów i
    BZWBK24, a rachunek w Fortisie miał służyć jedynie w nagłych
    wypadkach, na wakacjach itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2002-01-08 15:41:57
    Temat: Odp: jak to jest z tym fortisem ?
    Od: Michał Żebrowski <m...@j...argo.pl>

    Użytkownik "Marcin_S" <s...@e...pl> napisał w wiadomości
    > a) podobno pobierają opłatę przy zamykaniu pakietu za kartę do końca jej
    > ważności ? jeśli tak który punkt regulaminu o tym mówi bo tak szukam
    szukam
    > i czytam i nic :)
    tak, to jedyna opłata, ale kartę oddałem więc się obyło bez
    nie pamiętam który to punkt regulaminu i nie chce mi się do niego wracać ale
    jest to tam napisane na pewno

> [...]
    > 7 pln za prowadzenie 1 pln za kartę i ewentualnie oplata wynikająca z pktu
    > powyżej ? czy jeszcze jakieś ukryte "opłaty końcowe :)"

    nic nie musi zostać, zamykają od ręki, to co jest na rachunku + należne
    odsetki dostajesz do ręki lub przelewem na wskazane konto, 20 minut po
    opuszczeniu banku konto było nieaktywne w necie (pewnie wcześniej ale nie
    miałem jak sprawdzić :-))
    żadnych opłat wynikajacych z samego zamykania :-)

    Michał