    From: "S.T." <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak wyplacic bez odsetek kredytowka..
    Date: 3 Sep 2004 00:35:39 +0200

    Przede wszystkimmając nowe BMW stać mnie na takich fachowców,
    którzy na pewno nie będą zawracać mi głowy takimi 'problemami'
    (chyba że nająłem 'fachowców spod budki z piwem' żeby było taniej,
    bo jestem tylko szpanerem, który kupił nową furę na kredyt,
    a teraz ma problemy z uciułaniem na kolejną ratę,
    choć w życiu nikomu się to tego nie przyzna ;-))

    > Zadzwonilbym do sklepu gdzie kupilem te lazienke dowiezli by cement swoim
    > autem. Nie mow mi ze jak ktos wyda 30 tys na lazienke to mu sprzedawca nie
    > zawiezie cementu.
    A skąd wiesz że aż tyle wydał?;-)

    > na dodatek czyszczenie owego BMW pewnie nie pokryje kosztow
    > zamowienia tego cementu kurierem.

    Rany, a Ty chciałbyś ten cement luzem wozić???;-P
    BMWicą jeździsz a o workach foliowych
    (takich za ~2zł do kubła na śmieci;-))
    żeś jeszcze nie słyszał?;-D

    A teraz czytam wątek dalej, bo ...
    coraz zabawniejsza robi się ta dyskusja o wypłacaniu kredytówką :-)))