  • 11. Data: 2002-03-21 10:30:39
    Temat: Re: ho, ho - jak ktos chce wlasne mieszkanie...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Podajesz wszystkie informacje o sobie na tacy. A nie wiesz kto jest
    > Sponsorem i jaka dzialalnosc prowadzi !!!

    A do tego sie juz przyzwyczailem.

  • 12. Data: 2002-03-21 10:34:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zwróć uwagą na słowa: "wyrażam zgodę..." - chyba nie jesteś
    ubezwłasnowolniony.
    > Twoja decyzja, Twój indywidualny wybór. Jeśli masz obawy przed niecnym
    > wykorzystaniem Twych bezcennych danych osobowych to dobra rada: nawet nie
    patrz
    > na monitor (bo przecież nigdy nie wiadomo).

    Klauzula "wyrazam zgode..." nie zalatwia sprawy. Jesli jest sprzeczna z
    prawem to nie jest wiazaca. AFAIR GIODO jakis czas temu nakazal bankom
    wymianie immiennie kto bedzie mial dostep do bankych zamiast ogolnego
    "podmiotom zwiazanym kapitalowo".
    Sam sie kilka dni temu zagapilem i podpisalem sie pod ankieta osobowa [do
    aplikacji o prace] w ktorej jest zapis mniej wiecej taki "Wyrazam zgode na
    przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszej ankiecie dla potrzeb
    dzialalnosci firmy i podmiotow z nia wspolpracujacych...." ;).

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 13. Data: 2002-03-21 10:57:43
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszej ankiecie dla potrzeb
    > dzialalnosci firmy i podmiotow z nia wspolpracujacych...." ;).

    Sorry, ale może się jeszcze nie obudziłem (która to: 11.50), ale zdrowy
    rozsądek to najważniejsze. Albo widzę że ktoś mnie pyta: czy wyrażam zgodę - i
    wtedy dobrowolnie (będąc świadomy także pewnego ryzyka takiej decyzji) wyrażam
    taką zdodę - no w końcu już trochę wiosen mi stuknęło i mogę samodzielnie
    rozumować. Albo też w obawie przed ... (no właśnie przed czym) zasłaniam się
    GIODO i innymi instytucjami, które mają stać na straży mojego rozsądku i myśleć
    za mnie.

  • 14. Data: 2002-03-21 11:06:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    ?????????????

    "Strony serwisu Bankier.pl są chwilowo niedostępne.
    Przepraszamy za niedogodności i prosimy spróbować później. "

  • 15. Data: 2002-03-21 11:14:18
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    się
    > GIODO i innymi instytucjami, które mają stać na straży mojego rozsądku i

    To wyglada nieco inaczej. Nikt nie zabrania akceptowac takich warunkow. Sam
    GIODO moze zazadac doprecyzowania. Dlaczego? Bo takie sa regulacje prawne. A
    nad regulacjami prawnymi nie na za bardzo co sie zastanawiac, trzeba po
    prostu je respektowac. Oczywiscie nie rozstrzygam tego konktetnego
    przypadku, przypomialem po prostu, ze GIODO zwrocil sie z prosba do bankow
    aby zapisy dotyczace podmiotow ktorym dane sa udostepniane byly bardzie
    doprecyzowane.

    Maciej

  • 16. Data: 2002-03-21 11:32:47
    Od: "edi" <e...@p...onet.pl>

    Widac konkursik ma powodzenie....
    Ludzie, powoli, nie obciazajcie tak biednego bankiera, dla wszystkich
    starczy... :))

  • 17. Data: 2002-03-21 11:52:50
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > aby zapisy dotyczace podmiotow ktorym dane sa udostepniane byly bardzie

    jednym słowem: głupie prawo, ale prawo. Ja jednak wciąż przy swoim: WIĘCEJ
    ROZSĄDKU I MYŚLMY SAMI.

  • 18. Data: 2002-03-21 12:09:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > jednym słowem: głupie prawo, ale prawo. Ja jednak wciąż przy swoim: WIĘCEJ
    > ROZSĄDKU I MYŚLMY SAMI.

    No, tak... coz moge dodac... Dla niektorych glupim prawem jest regulowanie
    ruchu za pomoca swiatel ;). Bo przeciez nikt sie specjalnie nie pakuje pod
    samochod, albo nie ma zamiaru nikogo przejechac...
    Powiem, ze coraz czesciej zauwazm postawe, ze jak cos komus sie nie podoba
    to wiadomo, ze to "glupie prawo". A jak glupie to przeciez nie trzeba tego
    przestrzegac... bo przeciez zawsze wiemy jak powinno byc i co glupie nie
    jest ;). Co 4 lata zwalnia sie miejsce dla 560 madrych osob, tylko czemu
    zawsze trafiaja tam ci glupi? ;)

    EOT, bo zrobilo sie NTG.

    Maciej

  • 19. Data: 2002-03-21 13:11:43
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > przestrzegac... bo przeciez zawsze wiemy jak powinno byc i co glupie nie
    > jest ;). Co 4 lata zwalnia sie miejsce dla 560 madrych osob, tylko czemu

    No cóż statystyki mnie nie przekonują, moją dewiza pozostaje (nic się nie
    zmieniło) rozsądek. Światła na skrzyżowaniu-owszem, ale nie ślepe zagubienie.
    Nauczmy się sami oddzielać właściwe reguły od tych, które są "denne"- nikt
    (nawet prawo) za nas tego nie zrobi. I nie zasłaniajmy się instytucjami - nie
    jest to oczywiście wezwanie do obywatelskiego nieposłuszeństwa, tylko do
    kierowania się rozsądkiem.
    Dlatego że załatwienie nieistotnej sprawy w urzędzie potrafi trwać miesiące i
    prawo na to zezwala - ja mam siedzieć cicho i przyklaskiwać. NEVER.
    A propos: nie mam nic przeciwko, aby moje nazwisko wisiało na spisie lokatorów -
    o kurcze, a może ktoś to wykorzysta... Muszę to przemyśleć, w końcu zawsze
    jakby co mam za sobą GIODO.

  • 20. Data: 2002-03-21 13:16:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Niedawno firma Claritas rozylala bardzo doglebne ankiety o statusie
    > majatkowym, hobby itp. Pozniej lud sie dziwil, dlaczego dostaje reklamy
    > papierosow czy alkoholu.

    Ja im odeslalem te ankiete, a jakze. Moze nie ankiete - bo ja wrzucilem do
    kosza, co kilka zdan nabazgranych na kartce ;)