    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ho, ho - jak ktos chce wlasne mieszkanie...
    Date: Thu, 21 Mar 2002 13:09:58 +0100

    news:0738.00006351.3c99c992@newsgate.onet.pl...

    > jednym słowem: głupie prawo, ale prawo. Ja jednak wciąż przy swoim: WIĘCEJ
    > ROZSĄDKU I MYŚLMY SAMI.

    No, tak... coz moge dodac... Dla niektorych glupim prawem jest regulowanie
    ruchu za pomoca swiatel ;). Bo przeciez nikt sie specjalnie nie pakuje pod
    samochod, albo nie ma zamiaru nikogo przejechac...
    Powiem, ze coraz czesciej zauwazm postawe, ze jak cos komus sie nie podoba
    to wiadomo, ze to "glupie prawo". A jak glupie to przeciez nie trzeba tego
    przestrzegac... bo przeciez zawsze wiemy jak powinno byc i co glupie nie
    jest ;). Co 4 lata zwalnia sie miejsce dla 560 madrych osob, tylko czemu
    zawsze trafiaja tam ci glupi? ;)

    EOT, bo zrobilo sie NTG.

    Maciej

    --