  • 1. Data: 2002-03-21 08:35:54
    Temat: znowu pytam: konto walutowe EURO
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl>

    czy jakis bank prowadzi konto walutowe w Euro i wydaje karte do TEGO
    konta???
    na razie wiem, ze nie robi tego:
    1.City
    2. DB24
    3.ING
    4 Lukas
    jeszcze kilka innych, nie pamietam.
    czy jedynym rozwiazaniem jest zalozyc konto w UE???

    Alex D.B.
    "W posredniaku patrzylem, nic dla mnie"

  • 2. Data: 2002-03-21 08:49:47
    Temat: Re: znowu pytam: konto walutowe EURO
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czy jakis bank prowadzi konto walutowe w Euro i wydaje karte do TEGO
    > konta???
    > na razie wiem, ze nie robi tego:

    Azeby tak bylo, musialby wydawac EC/MC - bo ona jest rozliczana w Euro -
    VISA jest w dolrach.
    A jako, ze kart debetowych EC/MC nie ma u nas w Polsce, wiec....

    Owszem mozesz miec konto w Euro, ale podepniesz VISE - czyli kupa...

    Sprobuj moze w CITI?!?

    A tak - czekaj do pazdziernika ;)

  • 3. Data: 2002-03-21 08:51:13
    Od: "Alex D.B." <a...@p...onet.pl>

    > Azeby tak bylo, musialby wydawac EC/MC - bo ona jest rozliczana w Euro -
    > VISA jest w dolrach.
    > A jako, ze kart debetowych EC/MC nie ma u nas w Polsce, wiec....

    jak to nie ma??? MC wydawalo kiedys PBK, mialem taka... chyba sie tam
    przejde...

    > Owszem mozesz miec konto w Euro, ale podepniesz VISE - czyli kupa...

    wlasnie. MC albo Maestro

    > Sprobuj moze w CITI?!?

    bylem. nie ma takiej mozliwosci ;-(((((