  • 1. Data: 2002-03-21 07:24:00
    Temat: VISA Classic - splata (lame :)
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    Jak mam termin splaty 20 kazdego miesiaca to przykladowo za transakcje
    dokonane 5 kwietnia mam splacic 20 kwietnia czy 20 nastepnego miesiaca tj w
    tym przypadku maja ?

    Pozdrawiam, Przemek

  • 2. Data: 2002-03-21 07:38:41
    Temat: Re: VISA Classic - splata (lame :)
    Od: "PJ" <hosi@_NO_SPAM_o2.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak mam termin splaty 20 kazdego miesiaca to przykladowo za transakcje
    > dokonane 5 kwietnia mam splacic 20 kwietnia czy 20 nastepnego miesiaca tj
    > tym przypadku maja ?

    20 następnego miesiąca (w tym przypadku 20 maja)

    PJ

  • 3. Data: 2002-03-21 11:16:46
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Jak mam termin splaty 20 kazdego miesiaca to przykladowo za transakcje
    > dokonane 5 kwietnia mam splacic 20 kwietnia czy 20 nastepnego miesiaca tj
    > tym przypadku maja ?

    To zależy od regulaminu karty. Dla karty charge (obciążeniowej) rozliczenie
    nastąpi w pierwszym możliwym okresie rozliczeniowym, czyli 20 kwietnia.
    Dla karty kredytowej zależy to od okresu wolnego od odsetek (grace period) i
    cyklu rozliczeniowego karty. Jeśli transakcje z 5 kwietnia znajdą się na
    wyciągu z terminem spłaty 20 kwietnia - nie ma przebacz - trzeba zapłacić w
    terminie albo płacić odsetki. Mnie osobiście często się zdarzało, że
    traksakcje dokonywane na przełomie dwóch cykli rozliczeniowych nie
    "załapywały się" na najbliższy wyciąg i płaciłem dopiero z rozliczeniem
    kolejnego cyklu.

    MaciejK

  • 4. Data: 2002-03-22 14:36:53
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > traksakcje dokonywane na przełomie dwóch cykli rozliczeniowych nie
    > "załapywały się" na najbliższy wyciąg i płaciłem dopiero z rozliczeniem

    Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz :) ale czy masz (ktos ma) jakie parametry
    ma VC Milennium ?