  • 1. Data: 2002-03-21 08:08:27
    Temat: Do wygrania 3 Kredyty po 100.000 zl - bez odsetek i prowizji !
    Od: "bankier" <k...@o...bankier.pl>

    Nowy konkurs na serwisie bankier.pl

    Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    Zero odsetek, zero prowizji !!!
    Okres splaty 20 lat.

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

  • 2. Data: 2002-03-21 08:47:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    hmm - moze to moje proxy w chello, ale wyskakuje mi:

    "Ważności dla każdej cechy muszą być różne. "
    no i nie wypelnilem, ale kurde sprobuje na uczelni ;) albo przez modem w
    ostatecznosci. albo zobaczcie co to za cuda nie widy

  • 3. Data: 2002-03-21 09:00:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Nowy konkurs na serwisie bankier.pl
    >
    > Do wygrania 3 kredyty hipoteczne w wysokości 100.000 zlotych kazdy,
    > Zero odsetek, zero prowizji !!!
    > Okres splaty 20 lat.
    >
    > http://www.bankier.pl/konkurs/k01/

    Bardzo ciekawa sprawa. W końcu któryś z naszych szanownych banków pyta nas o
    zdanie - dla mnie bomba. Ciekawe tylko który to.

  • 4. Data: 2002-03-21 09:06:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bardzo ciekawa sprawa. W końcu któryś z naszych szanownych banków pyta nas
    > zdanie - dla mnie bomba. Ciekawe tylko który to.

    Jak mam stawiac:
    Fortis
    Multibank
    BZWBK
    Nordea

    Powiedzmy ze BZWBK nie...
    Nordea - nie...

    Wiec Fortis lub Multi???

    Hmmmm.. fajnie :)

  • 5. Data: 2002-03-21 09:11:32
    Od: "Piotr Piotrowski" <p...@p...pl>

    > hmm - moze to moje proxy w chello, ale wyskakuje mi:
    >
    > "Ważności dla każdej cechy muszą być różne. "

    Czyli nie moze zostac przyznana ta sama ocena dla roznych cech. Czyli musisz
    sobie najpierw "zestopniowac" waznosci poszczegolnych cech kredytu. I kazdej
    z nich przyznac _inną_ ocenę.

    > no i nie wypelnilem, ale kurde sprobuje na uczelni ;) albo przez modem w
    > ostatecznosci. albo zobaczcie co to za cuda nie widy

    PP

  • 6. Data: 2002-03-21 09:13:14
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Jak mam stawiac:
    > Fortis
    > Multibank
    > BZWBK
    > Nordea
    >
    > Powiedzmy ze BZWBK nie...
    > Nordea - nie...
    >
    > Wiec Fortis lub Multi???
    >
    > Hmmmm.. fajnie :)

    Dlaczego takie typy

  • 7. Data: 2002-03-21 09:32:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    musisz
    > sobie najpierw "zestopniowac" waznosci poszczegolnych cech kredytu. I

    wtedy uaktywnilo sie proxy i ne pozwolilo

  • 8. Data: 2002-03-21 09:34:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dlaczego takie typy

    z prostej przyczyny,
    zobacz kto sie reklamuje w Bankier PL :)

    a co do Multi - wczoraj widzialem nowe reklamy - reklamy.. produkotwe -
    zaczynajace raczej reklamowac produkty. Widac, ze cos sie bedzie dziac.

    A Fortis - bo juz dawno swoje hipoteczne reklamuje, a i szukaja specjalisty
    ds. nowych technologii do roboty - moze juz nzalezli???

  • 9. Data: 2002-03-21 09:44:47
    Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com>

    cytat:
    Nagrody dla zwycięzców mogą zostać przyznane po spełnieniu przez nich
    następujących warunków:
    Posiadanie:

    Pełnej zdolności do czynności prawnych
    Obywatelstwa polskiego lub prawa stałego pobytu
    Stałych, udokumentowanych dochodów uzyskiwanych ze źródeł zaakceptowanych
    przez Sponsora Nagród
    Zdolności kredytowej
    Ustanowienie zaakceptowanego przez Sponsora Nagród prawnego zabezpieczenia
    kredytu
    Uregulowany stosunek do służby wojskowej

    AMRA - chyba jestes studentem - wojsko uregulowales? ;-)

    pzdr
    --
    Pete

  • 10. Data: 2002-03-21 09:51:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > AMRA - chyba jestes studentem - wojsko uregulowales? ;-)

    ekhem. W ksiazeczce co prawda mam A, ale... ;) ale kto by tam czytal
    regulaminy cholera konkursow...