  • 1. Data: 2002-03-21 07:51:18
    Temat: Dziwny tekst
    Od: "zbyszek9" <z...@p...onet.pl>

    Dzis rano na moim telefonie wyswietlil sie text :
    " Z koncem marca karta kredytowa traci waznosc
    Oczekujemy na aktualny numer karty i date
    waznosci fax nr 022 58 87 077 . Dziekujemy "
    Co mi szanowni grupowicze moga poradzic ?
    1. Zignorowac
    2. Zawiadomic policje - moze znajda nadawce
    3. ............. / napewno nie wysle faksem numeru i daty /

  • 2. Data: 2002-03-21 08:55:26
    Temat: Re: Dziwny tekst
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > 1. Zignorowac
    > 2. Zawiadomic policje - moze znajda nadawce
    > 3. ............. / napewno nie wysle faksem numeru i daty /

    Zawiadomic policje, albo wyslac im zly numer ;)
    Ewidentnie jakis "cwaniak".

    A jak masz numer...

  • 3. Data: 2002-03-21 09:18:35
    Od: "Fender" <fender@usun_to_z_adresu.aleksandry.v1.pl>

    [ciach]

    > Zawiadomic policje, albo wyslac im zly numer ;)
    > Ewidentnie jakis "cwaniak".

    Cwaniak pt. PTK Centertel. Tez dostalem takiego SMSa bo faktycznie, waznosc
    starej karty konczy mi sie w marcu. Inna sprawa, to sposob dotarczenia
    swiezych danych do BOKu. Byc moze droga via fax nie jest najszczesliwszym
    pomyslem.

    Pozdrawiam

    Fender

  • 4. Data: 2002-03-21 09:22:23
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    AMRA wrote:

> [...]

    Nie ma takiego numeru...

    > Zawiadomic policje, albo wyslac im zly numer ;)
    > Ewidentnie jakis "cwaniak".
    >
    > A jak masz numer...

    Gdyby nie to powyżej to podejrzewałbym, że upoważniłeś jakąś instytucję
    (operatora komórkowego?) do obciążania twojej karty należnościami za
    usługę, a on Ci uprzejmie przypomina, że termin ważności Twojej karty
    się kończy.

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-03-21 09:32:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > (operatora komórkowego?) do obciążania twojej karty należnościami za
    > usługę, a on Ci uprzejmie przypomina, że termin ważności Twojej karty

    aaa to trzebabylo od razu ze to od 101 czy iles tam ;)

  • 6. Data: 2002-03-21 09:32:21
    Od: "|nz_Mamon" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > starej karty konczy mi sie w marcu. Inna sprawa, to sposob dotarczenia
    > swiezych danych do BOKu. Byc moze droga via fax nie jest najszczesliwszym

    A czym sie rozni od przeslania standartowo via poczta lub zlozenia dokumentu
    w salonie?
    Numer naszej karty i jej date waznosci widza setki ludzi na byle wydruku z
    terminala.
    a ze wszystko to moze byc nieszczesliwe... zgadza sie!

  • 7. Data: 2002-03-21 11:06:07
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > aaa to trzebabylo od razu ze to od 101 czy iles tam ;)

    nie wiem dlaczego operator lubi ta forme rozliczen,
    Jak rok temu kupowalem kolejny tel. to zmusili mnie do podpisania
    upowaznienia ze bede placil karta podczas gdy laczna faktura obciaza mnie
    przez PZ. Oczywiscie nowy tel dolaczyli do faktury i upowaznienie bylo
    zbedne, szczegolnie ze karte mozna zawsze zmienic ;-)))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-21 11:19:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > zbedne, szczegolnie ze karte mozna zawsze zmienic ;-)))

    Ja kupilem na siebie (student;) na karte Pekao, a jak sie jej pozbylem,
    zrobilem polecenie zaplaty do BZWBK. Dziala fajnie - i dalej kosztuje mnie 1
    zl.
    W sumie najlepiej to bym kurde na wszystko zrobil polecenie zaplaty - tylko
    darmo zeby bylo - do PKO BP nie chce mi sie isc :)