  • 1. Data: 2002-03-21 08:37:21
    Temat: ho, ho - jak ktos chce wlasne mieszkanie...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.bankier.pl/konkurs/k01/glowny/

    Tak sie tylko zastanawiam - co to za bank??? Bo jak kurde jakis "fajny"..
    ale darowanemu koniowi nie patrzy sie przeciez w zeby, no nie???

    Ja juz wypelniam (tylko zebym nie wygral, bo z czego splace ;))))

  • 2. Data: 2002-03-21 08:44:40
    Temat: Re: ho, ho - jak ktos chce wlasne mieszkanie...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    chyba cos popsulem...

    "Ważności dla każdej cechy muszą być różne"

    To co musze uwazac zeby nigdzie nie bylo 2x 5??? :(((( eee bankier, popraw
    to ;)

  • 3. Data: 2002-03-21 09:15:51
    Od: "bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    No niestety, dla kazdej cechy musisz nadac inna wartosc :(

    Ale warto sie chyba potrudzic - odsetki od jednego kredytu, to przy
    dzisiejszym przecietnym oprocentowaniu ponad 100.000 PLN - niewiele bylo
    ostatnio konkursow z takimi nagrodami...

    Powodzenia
    ko.

  • 4. Data: 2002-03-21 09:30:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > No niestety, dla kazdej cechy musisz nadac inna wartosc :(

    I kurde do mnie sie czepiali ludzie w nakiecie, ze nie ma mozliwosci wielu
    wyborow, albo ze nie wiem (a byla taka opcja - nie trzeba bylo zaznaczac ;)

    Jesli ktos ciekawy 4300 glosow - i tak hmmm z 3000 maili (z tym to bede mial
    problem ha ha przebrnac przez te dane...)

    Zaraz wypelniam jeszcze raz i tez zachecam!!!

  • 5. Data: 2002-03-21 09:31:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    albo nie zachecam - bede mial wieksza szanse

    hmmm

    to jescze mama i tata zaglosuja???

  • 6. Data: 2002-03-21 09:33:25
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > albo nie zachecam - bede mial wieksza szanse
    >
    > hmmm
    >
    > to jescze mama i tata zaglosuja???

    Ja już głosowałem - Twoje szanse spadają

  • 7. Data: 2002-03-21 09:36:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja już głosowałem - Twoje szanse spadają

    eee - do rozwiazania konkursu jeszcze troche... ;)

  • 8. Data: 2002-03-21 10:14:08
    Od: <z...@w...pl>

    > A to czytał ?
    >
    > "Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie moich danych osobowych przez
    > Bankier.pl S.A. oraz Sponsora Nagród w celach promocyjno-marketingowych,
    > związanych z prowadzoną przez firmy działalnością, zgodnie z Ustawą o
    > ochronie danych osobowych z 29 sierpnia 1997 r. "
    >
    > Podajesz wszystkie informacje o sobie na tacy. A nie wiesz kto jest
    > Sponsorem i jaka dzialalnosc prowadzi !!!

    no chyba Bankier ręczy za swojego sponsora?

  • 9. Data: 2002-03-21 10:19:28
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Podajesz wszystkie informacje o sobie na tacy. A nie wiesz kto jest
    > Sponsorem i jaka dzialalnosc prowadzi !!!

    Zwróć uwagą na słowa: "wyrażam zgodę..." - chyba nie jesteś ubezwłasnowolniony.
    Twoja decyzja, Twój indywidualny wybór. Jeśli masz obawy przed niecnym
    wykorzystaniem Twych bezcennych danych osobowych to dobra rada: nawet nie patrz
    na monitor (bo przecież nigdy nie wiadomo).

  • 10. Data: 2002-03-21 10:25:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > no chyba Bankier ręczy za swojego sponsora?

    To nieistotne. Podmiot ktoremu dane zostana przekazane powinien zostac
    wymieniony.

    BTW wiem, ze kilka osob z pbb ma juz pierwsze kontakty z GIODO poza soba,
    teraz nadszedl moj pierwszy raz ;). Ile sie czeka na odpowiedz?

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza