  • 11. Data: 2002-03-19 09:00:20
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 18 Mar 2002 19:48:33 +0000 (UTC), Wojciech Kus napisał(a):

    >To zadna frajda taki charge, dla ktorego nie ma zadnego sposobu sprawdzenia
    >dokonanych transakcji ani salda rachunku karty... No, moze poza wyczekiwaniem
    >na wyciag miesieczny, ale to sie nie liczy.

    Iiii tam nie doceniasz tego... Ten dreszczyk emocji, gdy zastanawiasz się co
    przyjdzie z nowym wyciągiem itp. ;-)
    Ja mam tą wątpliwą przyjemność z charge'owym MC BPH... Kiedyś zrobiłem
    awanturę o to, że nie mam możliwości sprawdzenia na bieżąco stanu karty - i
    nagle okazało się, że jak najbardziej jest to możliwe... ale tylko jak pójdę
    do jakiegoś oddziału BPH i stamtąd zadzwonią do centrum autoryzacji...
    żenada :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 12. Data: 2002-03-19 22:29:11
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    blad <b...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Kus"

    > racja to duza wada, ze na operacje ta karta nie ma podgladu i juz drugi rok
    > ich o to męczę, ale to niestety podobno wina polcardu
    > Jak kogos obsluguje polcard to takiej fajnej i pozytecznej funkcji jak
    > podglad na konto karty (jak WBK24) miec na razie nie moze.
    > *** blad ***

    Jesli tak Ci tlumacza brak podgladu operacji, i to od 2 lat, to... noz sie
    sam w kieszeni otwiera! Przeciez MC LG jest obslugiwany przez Polcard
    a podglad transakcji w inecie i bankofonie JEST !

    Malo tego, dostalem "cynk" z Fortisa, pytajac ich o to, ze wlasnie sa
    w trakcie tworzenia callcenter, ktore ma taka funkcjonalnosc posiadac.

    Chyba Twoj(a) Opiekun(ka) rachunku nie ma najlepszych informacji...

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 13. Data: 2002-03-19 22:31:22
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    blad <b...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "AMRA"

    > oczywiscie ze mowie o kredytowej
    > BZ-WBK ma karte EC/MC charge ale nie slyszalem zeby
    > ktos jej uzywal - 1,2% prowizji ;-)))
    > byc moze ze tez ja widac w internecie, dlaczego nie
    > *** blad ***

    Bylbym gotow uzywac jej nawet pzy 1,2% prowizji, jesli tylko bylby do niej
    podglad w internecie.

    A wlasnie... moze ktos z uzytkownikow kont w BZ WBK ma taka karte i moze
    napisac, czy jest do niej podglad transakcji w BZWBK24 ?

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-03-19 22:35:23
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Iiii tam nie doceniasz tego... Ten dreszczyk emocji, gdy zastanawiasz się co
    > przyjdzie z nowym wyciągiem itp. ;-)

    Alez doceniam :-)

    > Ja mam tą wątpliwą przyjemność z charge'owym MC BPH...

    Ja tez mam MC BPH, ktorego nawet kiedys uzywalem ;-)

> [...]
    > do jakiegoś oddziału BPH i stamtąd zadzwonią do centrum autoryzacji...

    Mnie udalo sie wydebic w oddziale numery do centrum kart BPH, nawet zapewniano
    mnie ze to zupelnie standardowa usluga, moge dzwonic i pytac, ale...
    lubie dokladnie wiedziec, ile wydalem - niezrecznie mi codziennie dzwonic
    z pytaniem "dzien dobry, jakie saldo dzis mamy?" :-)

    Wojtek

  • 15. Data: 2002-03-20 01:54:21
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:a75f9i$lmn$1@news.onet.pl:

    > prawda, prawda :)
    > kosztuje cie to 8 zl - za to masz przelewy darmowe, ubezpiecznie
    > karty VE itp.
    > Bardzo fajny bank - polecam.

    ja bym ich tak nie reklamował - jeszcze za dużo klientów będzie ;)))

    ostatnio byłem po potwierdzenie przelewu w I W-Wa, kolejki oczywiście
    brak, do tego herbatę sobie jeszcze wypiłem - a co :)

    --
    empeg

    {F300539D-6482-460B-AF99-2D44EABEB577}

  • 16. Data: 2002-03-20 06:57:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ostatnio byłem po potwierdzenie przelewu w I W-Wa, kolejki oczywiście
    > brak, do tego herbatę sobie jeszcze wypiłem - a co :)

    A teraz przeniesli z Marynarskiej oblsufge klientow indywidualnych
    paredziesiat metrow dalej. Ale akurat malo zasowolony bylem - bo stalem tam
    ok. 25 minut, zeby zrobic wplarte - okazuje sie jednak ze moglem ja
    normalniena Marynarskiej zrobic...

  • 17. Data: 2002-03-20 08:00:21
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Jesli tak Ci tlumacza brak podgladu operacji, i to od 2 lat, to... noz sie
    > sam w kieszeni otwiera! Przeciez MC LG jest obslugiwany przez Polcard
    > a podglad transakcji w inecie i bankofonie JEST !

    A mozesz napisac gdzie jest? Bo z tego co pamietam, to podglad transakcji dla
    MC w LG z internetu jest dopiero po rozliczeniu karty, czyli 5-go...
    Co do bankofonu nie wiem... jeszcze nie sprawdzalem...

    Maciek - IGI

  • 18. Data: 2002-03-20 08:02:04
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > paredziesiat metrow dalej. Ale akurat malo zasowolony bylem - bo stalem tam
    > ok. 25 minut, zeby zrobic wplarte - okazuje sie jednak ze moglem ja

    O... ktos blisko... W oddziale na postepu czesto mozna spotkac pracownikow
    calej grupy Fortis, wiec moze dlatego rowniez te kolejki...

    Maciek - IGI

  • 19. Data: 2002-03-20 10:36:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kus"
> [...]
    > w trakcie tworzenia callcenter, ktore ma taka funkcjonalnosc posiadac.
    >
    > Chyba Twoj(a) Opiekun(ka) rachunku nie ma najlepszych informacji...

    ostatnio o to ich nie pytalem, a wczesniej mogl mowic prawde

    jak jest w LG nie wiem (w jednym z nastepnych postow
    ktos zaprzecza twojej informacji) ale nie rozumiem dlaczego
    ta informacja ma byc w callcenter a w planecie nie - moze bedzie
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-03-20 10:46:09
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    AMRA wrote in news:a79brr$84o$1@news.onet.pl:

    > stalem tam ok. 25 minut, zeby zrobic wplarte [...]

    nie strasz mnie ;))))
    Na Fredry jedyne na co musiałem czekać (z 5 minut) to dyskietka z
    kluczami i wniosek o otwarcie konta do podpisania. Ale kanapy są, i
    herbata jest. ;)

    --
    empeg

    {E3C4AB1A-33D0-4C78-9270-12B4FD843657}