  • 1. Data: 2002-03-18 17:02:31
    Temat: GE Bank Mieszkaniowy - Totalna Ignorancja.
    Od: "AKcorp" <A...@f...onet.pl>

    Witam,

    Ostatnio walcze z tym bankniem o przyznanie mi kredytu, ale trzeba
    rozpatrzyc wniosek. Niby prosta sprawa, ale nie w tym banku.
    Teoretycznie rozpatrzenie wniosku trwa 7 dni max, ale jak sie okazuje i 4 tygodnie
    to za malo, bo tyle czasu uplynelo i nic. Nie wiem o co chodzi,
    ale facet ktory ma to zalatwiac stal sie nieuchwytny, ustala kolejne
    nieprawdziwe termny, udaje, ze jest na zebranu, rozlacza telefony.
    Poprostu w glowie sie to nie miesci. Oczywiscie nie mozna zmienic
    osoby prowadzacej kredy bo nie i nikt nic nie moze zrobic.

    Podsumowanie: omijajcie ten bank, a przynajmniej oddzial w Katowicach.

    Pozdr,
    A.

  • 2. Data: 2002-03-19 11:35:29
    Temat: Re: GE Bank Mieszkaniowy - Totalna Ignorancja.
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

    Użytkownik "AKcorp" <A...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > osoby prowadzacej kredy bo nie i nikt nic nie moze zrobic.
    >
    > Podsumowanie: omijajcie ten bank, a przynajmniej oddzial w Katowicach.

    We Wrocławiu też tak miałem - kłamstwa, niedomówienia, niekompetencja, w końcu
    podarowałem sobie i jestem szczęśliwym kredytobiorcą w PKO BP.

    pozdr. - Tarantoga

  • 3. Data: 2002-03-20 06:28:34
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

> [...]

    >We Wrocławiu też tak miałem - kłamstwa, niedomówienia, niekompetencja, w
    końcu podarowałem sobie i jestem >szczęśliwym kredytobiorcą w PKO BP.

    Też byłem obsługiwany we Wrocławiu i było to samo. W każdej sprawie musiałem
    dzwonić do Warszawy lub Łodzi, bo pani we Wrocławiu powiedziała, że tak
    będzie szybciej. OK, tylko za co Jej płacą!!!

    pozdr. Jakub