  • 1. Data: 2002-03-18 18:57:16
    Temat: fortis bank-bez prowizji?
    Od: "Robert" <r...@c...net>

    Witam, wyczytalem na stronie fortisbanku http://www.fortisbank.pl informacje
    ze wyplaty z bankomatow sa bezprowizyjne
    Czy to prawda? tzn. czy to dotyczy wszystkich bankomatow, nawet tych innych
    bankow??

    Pozdrawiam
    Robert

  • 2. Data: 2002-03-18 19:01:09
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Robert"
> [...]
    informacje
    > ze wyplaty z bankomatow sa bezprowizyjne
    > Czy to prawda? tzn. czy to dotyczy wszystkich bankomatow, nawet tych

    tak jest, nawet zagranicznych
    ale tylko w e-pakiecie (wplata 300 zl/mies)
    albo w pakiecie srebrnym/zlotym o ile zamowisz VC Gold (karta charge)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-18 19:30:55
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    prawda, prawda :)
    kosztuje cie to 8 zl - za to masz przelewy darmowe, ubezpiecznie karty VE
    itp.
    Bardzo fajny bank - polecam.

    Aczkowliek charga im nie daruje i wypomne!

  • 4. Data: 2002-03-18 19:48:33
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):
> [...]
    > itp.
    > Bardzo fajny bank - polecam.

    > Aczkowliek charga im nie daruje i wypomne!

    Daruj im, daruj... ;-)

    To zadna frajda taki charge, dla ktorego nie ma zadnego sposobu sprawdzenia
    dokonanych transakcji ani salda rachunku karty... No, moze poza wyczekiwaniem
    na wyciag miesieczny, ale to sie nie liczy.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 5. Data: 2002-03-18 19:54:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > dokonanych transakcji ani salda rachunku karty... No, moze poza
    wyczekiwaniem
    > na wyciag miesieczny, ale to sie nie liczy.

    No w sumie... Pojde do roboty ;))) i sobie KK wyrobie, a co :)

    Uwaga do moich "wielbicieli" - dzisisja caly dzien rozpisuje sie w "Istocie
    i pojeciu public relations" :)))
    Moge fajne linki po angielsku podosylac :)

  • 6. Data: 2002-03-18 19:57:32
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Ale prawda jest taka, ze jakby mi dali VC, to bym siedzial u nich - a tak
    robie ruch w Multi - tam mam i VE i VC (ale charga dalej brak).
    Jednym slowem - gdyby BZWBK mial darmo przelewy - mialbym 2 konta, a tak...

  • 7. Data: 2002-03-18 20:07:58
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Kus"
> [...]
    > dokonanych transakcji ani salda rachunku karty... No, moze poza
    wyczekiwaniem
    > na wyciag miesieczny, ale to sie nie liczy.

    racja to duza wada, ze na operacje ta karta nie ma podgladu i juz drugi rok
    ich o to męczę, ale to niestety podobno wina polcardu
    Jak kogos obsluguje polcard to takiej fajnej i pozytecznej funkcji jak
    podglad na konto karty (jak WBK24) miec na razie nie moze.
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-18 20:28:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > podglad na konto karty (jak WBK24) miec na razie nie moze.

    no ale ty o kredytowce mowisz :) Nie sadze ze swojego charga BZWBK w cos
    takiego zaopatrzyl, ale moze?

  • 9. Data: 2002-03-18 21:09:29
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"

    > no ale ty o kredytowce mowisz :) Nie sadze ze swojego charga BZWBK w cos
    > takiego zaopatrzyl, ale moze?

    oczywiscie ze mowie o kredytowej
    BZ-WBK ma karte EC/MC charge ale nie slyszalem zeby
    ktos jej uzywal - 1,2% prowizji ;-)))
    byc moze ze tez ja widac w internecie, dlaczego nie
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-03-18 21:13:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > byc moze ze tez ja widac w internecie, dlaczego nie

    aaaa. A ja tak chcialem te diabelska chargowke w Fortisie (elektron to
    elektron), a oni tak mnie zrobili, hlip, hlip.

    Ale, ale - chyba cos planuja - znaczy sie rozwijanie dlasze oferty :)))