  • 21. Data: 2002-03-20 12:11:16
    Temat: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie strasz mnie ;))))
    > Na Fredry jedyne na co musiałem czekać (z 5 minut) to dyskietka z
    > kluczami i wniosek o otwarcie konta do podpisania. Ale kanapy są, i
    > herbata jest. ;)

    Eee - w Fortisie bylem zaraz.
    1) odebrac dyskietke
    2) zlozyc podanie o wydanie duplikatiu karty (dai nowa z nowym pinem - bez
    oplat zadnych)
    3) zalozyc subkonto walutowe i wplacic dolary - co wlasnie trwalo
    niemilosiernie dlugo. Mieli przynajmniej Rzepe ylko ze najnowszy numer ktos
    sobie wzial wiec mi zostaly stare :) a kawy i herbaty sobie nie robilem -
    jeszcze bym cos ha ha popsul? :) Zreszta dziwnie sie w tym towarzystwie
    czulem

  • 22. Data: 2002-03-21 07:52:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 20 Mar 2002 09:00:21 +0100, <i...@p...onet.pl> wrote:

    >A mozesz napisac gdzie jest? Bo z tego co pamietam, to podglad transakcji dla
    >MC w LG z internetu jest dopiero po rozliczeniu karty, czyli 5-go...

    W LGnet sa w zakladce karty, operacje dokonana MC jeszcze przed
    obciazeniem RORu.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-03-22 12:07:42
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    i...@p...onet.pl napisał(a):

    > A mozesz napisac gdzie jest?
    W kanale internetowym Rachunki--> wybierz rachunek do ktorego wydana jest
    karta-->zakladka Karty-->lista kart. Po kliknieciu na numerze karty wyswietlana
    jest lista operacji, aktualizowana w miare splywania transakcji z Polcardu.

    > Bo z tego co pamietam, to podglad transakcji dla
    > MC w LG z internetu jest dopiero po rozliczeniu karty, czyli 5-go...
    Byc moze jest to zalezne od tego, ktory oddzial prowadzi Twoj rachunek?

    > Co do bankofonu nie wiem... jeszcze nie sprawdzalem...
    Niestety nie pamietam dokladnie struktury bankofonu. Bodajze
    Bankofon -->(autoryzacja)--> wybor rachunku--> rachunek ROR--> karty MasterCard
    -->10 ostatnich operacji.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 24. Data: 2002-03-22 12:09:54
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    blad <b...@w...pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Wojciech Kus"

    > ostatnio o to ich nie pytalem, a wczesniej mogl mowic prawde

    > jak jest w LG nie wiem (w jednym z nastepnych postow
    > ktos zaprzecza twojej informacji) ale nie rozumiem dlaczego
    > ta informacja ma byc w callcenter a w planecie nie - moze bedzie
    Nie napisalem ze nie bedzie tego w Planecie... ale nie mowiono mi nic
    na temat Planeta, a tylko o callcenter.

    Wojtek

  • 25. Data: 2002-03-24 23:32:20
    Od: <i...@p...onet.pl>

    > Byc moze jest to zalezne od tego, ktory oddzial prowadzi Twoj rachunek?

    Dziekuje obu Panom za tak wyczerpujace informacje.

    Niestety jestem "poczatkujacym" uzytkownikiem MC w LG i... okazalo sie, ze
    informacje o transakcjach splywaja z 10-cio dniowym opoznieniem. Jest to dla
    mnie pewnym zaskoczeniem, gdyz w wszelkich bankach jakich bylem klientem
    maksymalnie bylo 2-3 dni...
    Teraz stwierdzam z cala pewnoscia, ze faktycznie ma sie podglad na transakcje
    karta MC poprzez internet. Jednak brakuje mi tam pola z suma wartosci obciazen.

    Maciek - IGI

    P.S. A ktos moglby mi jeszcze wyjasnic jaka role spelnia pole "uznanie"? Tzn
    domzslam sie, ale... wole miec pewnosc. :-)