    From: j...@c...pl (Jacek Osiecki)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fortis bank-bez prowizji?
    Date: Tue, 19 Mar 2002 09:00:20 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 18 Mar 2002 19:48:33 +0000 (UTC), Wojciech Kus napisał(a):

    >To zadna frajda taki charge, dla ktorego nie ma zadnego sposobu sprawdzenia
    >dokonanych transakcji ani salda rachunku karty... No, moze poza wyczekiwaniem
    >na wyciag miesieczny, ale to sie nie liczy.

    Iiii tam nie doceniasz tego... Ten dreszczyk emocji, gdy zastanawiasz się co
    przyjdzie z nowym wyciągiem itp. ;-)
    Ja mam tą wątpliwą przyjemność z charge'owym MC BPH... Kiedyś zrobiłem
    awanturę o to, że nie mam możliwości sprawdzenia na bieżąco stanu karty - i
    nagle okazało się, że jak najbardziej jest to możliwe... ale tylko jak pójdę
    do jakiegoś oddziału BPH i stamtąd zadzwonią do centrum autoryzacji...
    żenada :-(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki