  • 1. Data: 2002-03-18 18:13:18
    Temat: Wykożystanie danych osobowych
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Witam
    Dziś dostałem spam reklamowy pocztą ( list, a nie elektronicznie) z banku,
    gdzie kilka miesiecy temu zalożyłem rachunek.
    We wniosku nie wyraziłem zgody na wykożystanie moich danych do celów
    marketingowych.
    Co moge im zrobić????
    Pozdro poool
    --
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2002-03-18 18:33:36
    Temat: Re: Wykożystanie danych osobowych
    Od: DToczynski <DToczynski@WON!.poczta.onet.pl>

    http://www.giodo.gov.pl/

    --
    P.S. - Bardzo proszę o ew. odpowiedź także mailem - grupy czytuję nieregularnie.
    (Przy odpowiadaniu wytnij to, co znajdziesz pomiędzy "@", a pierwszą kropką włącznie

    Pozdrawiam

    Dariusz Toczynski, Intra-Net
    ul. Jasna 1, 00-013 Warszawa
    Tel: (+48-22) 8501650, fax: (+48-22) 8501640
    Mailto: DToczynski@WON!.poczta.onet.pl