  • 1. Data: 2002-03-18 18:14:14
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Witam
    Dziś dostałem spam reklamowy pocztą ( list, a nie elektronicznie) z banku,
    gdzie kilka miesiecy temu zalożyłem rachunek.
    We wniosku nie wyraziłem zgody na wykożystanie moich danych do celów
    marketingowych.
    Co moge im zrobić????
    Pozdro poool

    --
    p...@g...pl

  • 2. Data: 2002-03-18 18:25:42
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Podać do sądu i żądać bardzo wysokiego odszkodowania :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 3. Data: 2002-03-18 19:02:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Dziś dostałem spam reklamowy pocztą ( list, a nie elektronicznie) z
    banku,
    > gdzie kilka miesiecy temu zalożyłem rachunek.

    A pytanie - czy tpo byl druk bezadresowy???, czy taki skierowany dokladnie
    do Ciebie?

  • 4. Data: 2002-03-18 21:10:51
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    > Podać do sądu i żądać bardzo wysokiego odszkodowania :)

    a ja dostałem od PEKAO SA informację o zmianie numeru rachunku, który
    zamknąłem rok temu. Czy podejmujesz się napisać pozew do sądu ?

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-03-18 21:17:11
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Piotr Orzechowski" <p...@p...com> wrote in
    message news:a75l01$6q8$1@news.tpi.pl...
    > "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    >
    > a ja dostałem od PEKAO SA informację o zmianie numeru rachunku, który
    > zamknąłem rok temu. Czy podejmujesz się napisać pozew do sądu ?

    Czy zamykając ten rachunek zażądałeś pisemnie zaprzestania przetwarzania
    twoich danych osobowych? Masz na to jakieś potwierdzenie ? Ja z jednego
    banku, mam takie potwierdzenie (nadanie listu poleconego + pisemko z banku
    że dane usunęli), ale z niecierpliwością czekam na pewną datę ;-) jak mi
    coś przyślą to na 100% sprawa wyląduje w sądzie.

    Kamil
    c...@h...pl

  • 6. Data: 2002-03-19 06:27:17
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Druk bezardresowy. Reklama kredytów hipotecznych bez prowizji
    z FortisBank

    --
    p...@g...pl

  • 7. Data: 2002-03-19 07:42:52
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "poool" <

    > Druk bezardresowy. Reklama kredytów hipotecznych bez prowizji
    > z FortisBank

    to nie spam, banki zawsze zastrzegaja sobie informowanie klienta "w jego
    interesie" o swojej ofercie. nic nie zwojujesz
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-19 08:42:01
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik "camokiller" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że dane usunęli), ale z niecierpliwością czekam na pewną datę ;-) jak mi
    > coś przyślą to na 100% sprawa wyląduje w sądzie.

    Tak , zażądałem tego na piśmie .. problem w tym, że tego pisma nie mogę
    odnaleźć - ale na pewno do nich złożyłem i mam gdzieś potwierdzenie.

    Chyba jeszcze raz muszę przeszukać wszystkie dokumenty.

    Piotr Orzechowski