  • 1. Data: 2002-03-18 18:59:58
    Temat: Nowa kawiarenka mBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    "Dzisiaj rozpocznie działalność szósta kawiarenka internetowa mBank Cyber
    Cafe. Dzisiaj mBank - Wydział Bankowości Detalicznej BRE Banku SA uruchomi w
    Płocku kolejną kawiarenkę internetową mBank Cyber Cafe. Będzie to szósta
    kawiarenka, pierwszego w naszym regionie Europy wirtualnego banku.
    Kawiarenka znajduje się w przy ul. Królewskiej 14.
    Klienci mBanku po okazaniu karty z delfinem otrzymają za darmo 15 minut
    surfownia po Internecie. Każdy, kto dzisiaj w nowootwartej kawiarence założy
    rachunek otrzyma niespodziankę. (AN)"

    Za wp.pl

    m...@m...net
    --
    Nowosądecki portal internetowy: www.NowySacz.org

  • 2. Data: 2002-03-18 19:11:09
    Temat: Re: Nowa kawiarenka mBanku
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > kawiarenka, pierwszego w naszym regionie Europy wirtualnego banku.
    > Kawiarenka znajduje się w przy ul. Królewskiej 14.

    A Płocku? To ma być jakiś sposób na ekspansję mBanku w Polsce powiatowej?

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

  • 3. Data: 2002-03-18 19:59:05
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

> [...]
    > Klienci mBanku po okazaniu karty z delfinem otrzymają za darmo 15 minut
    > surfownia po Internecie. Każdy, kto dzisiaj w nowootwartej kawiarence

    Jeszcez tylko troche marmuru, pare okienek, bankomat, ochroniarz, wielgasny
    napis mBank, i co mamy tradycjny bank.
    Moze mBank sie przeobraza ;-)

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-03-20 08:52:55
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
    > A Płocku? To ma być jakiś sposób na ekspansję mBanku w Polsce powiatowej?

    Mam pytanie: Gdzie trzeba się urodzić, żeby być takim butem?

    > --
    > Konrad J. Brywczyński
    > Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.

    Twój post jest raczej żałosny niż śmieszny, ale podpis coś wyjaśnia.

  • 5. Data: 2002-03-20 09:31:54
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "Phink" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:3c984e09@news.vogel.pl...
    > Twój post jest raczej żałosny niż śmieszny, ale podpis coś wyjaśnia.

    Nie miał być śmieszny. Po prostu zastanawia mnie, dlaczego bank wybrał
    budowanie kawiarenki w mieście małym, zamiast w którymś z większych,
    gdzie jeszcze nie ma (na stronach mBanku nie ma listy kawiarenek, ale
    zdaje się, że nie ma ich na przykład w paru ośrodkach akademickich).
    Nie mam nic przeciw Płockowi, ale wydaje mi się, że decyzja jest nieco
    dziwna.

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 6. Data: 2002-03-20 09:54:46
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

> [...]
    | zdaje się, że nie ma ich na przykład w paru ośrodkach akademickich).
    | Nie mam nic przeciw Płockowi, ale wydaje mi się, że decyzja jest nieco

    Rowniez nie mam nic przeciwko Plockowi, ale tez sie dziwie i zastanawiam,
    czym kieruje sie kierownictwo mBanku w wyborze miast na kawiarenki? (lista
    http://www.cafe.mbank.com.pl/okaw.html - nieaktualna :))) Np. w Plocku jest
    1. bankomat Euronetu!!! Dlaczego nie stawia sie na Poznan, Gdansk czy
    Bydgoszcz, gdzie z pewnoscia klientow (tez przyszlych) mBanku jest wiecej???

    pozdrawiam

    |< O |\/| i ><
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl GG: 77631
    Zamien nospam=onet
    =================================

  • 7. Data: 2002-03-20 10:56:01
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Rowniez nie mam nic przeciwko Plockowi, ale tez sie dziwie i zastanawiam,
    > czym kieruje sie kierownictwo mBanku w wyborze miast na kawiarenki? (lista
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/okaw.html - nieaktualna :)))

    Ktoś wie, ile tych kawiarenek jeszcze się pojawiło (na pewno ten Płocki i
    druga WaWa na SGH)?

    > Np. w Plocku jest 1. bankomat Euronetu!!! Dlaczego nie stawia sie na Poznan,
    > Gdansk czy Bydgoszcz, gdzie z pewnoscia klientow (tez przyszlych) mBanku jest
    > wiecej???

    Częstochowę jestem w stanie sobie wytłumaczyć przeniesieniem mBanku do BCz. :-)

    Rozumiem też, że w wielkich miastach mBank będzie zapewne 2. - 3. czy jeszcze
    dalszym kontem dla świadomych użytkowników, a w mniejszych miastach może być
    nawet pierwszym dla młodzieży, niemniej właśnie - jeśli w tym mieście jest
    jedno miejsce, gdzie można wyjąć pieniądze bezprowizyjnie ze ściany, to ktoś
    tu chyba nie myśli.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    k...@b...tk If you're caught out in the rain

  • 8. Data: 2002-03-20 12:07:27
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

> [...]
    > 1. bankomat Euronetu!!! Dlaczego nie stawia sie na Poznan, Gdansk czy
    > Bydgoszcz, gdzie z pewnoscia klientow (tez przyszlych) mBanku jest

    Wydaje mi się, że inicjatywa "firmowania" kawiarenki wyszła ze strony
    właściciela kawiarenki - Zakładu Energetycznego Płock (widocznie ktoś tam
    lubi mBank), a samemu mBankowi to chyba "nie przeszkadza", bo i w czym
    (jakieś koszty?). Fakt, że w Płocku jest tylko 1 Euronet jest godny
    pożałowania. Myślę, że miałby wzięcie. Ale może i to się zmieni (oby).

    Pozdrawiam również i nie mniej.

  • 9. Data: 2002-03-20 12:12:49
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl>

> [...]
    | Płock (widocznie ktoś tam lubi mBank), a samemu mBankowi
    | to chyba "nie przeszkadza", bo i w czym (jakieś koszty?).

    Hmmm, rozumiem, ze jak mam kafejke netowa, zglaszam do mBanku, i jest juz
    Cyber Cafe? I mBank promuje moj biznes na swych stronach?
    Hmmm...

    PS. Ilu jest mBankowiczow z B-szczy na grupie?

    ;)
    pzdr

  • 10. Data: 2002-03-20 13:04:36
    Od: "Phink" <p...@w...pl>

    > Hmmm, rozumiem, ze jak mam kafejke netowa, zglaszam do mBanku, i jest juz
    > Cyber Cafe? I mBank promuje moj biznes na swych stronach?
    > Hmmm...

    Tego nie jestem pewien, choć może uda mi się to sprawdzić (by the way'em:
    czy czyta to ktoś z ZEPu?). Faktem jest, i to może istotnym, że ta kafejka
    jest w dobrym punkcie i na poziomie. Poza tym jest to dla niej też niezła
    reklama.

    Pozdrawiam.