  • 1. Data: 2004-01-03 22:38:38
    Temat: czy jest taki bank?
    Od: "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl>

    Witam,
    poszukuje banku, w ktorym bede mogl sobie zalozyc konto dla youngstera (17
    lat), oto warunki, ktore musi spelniac moje przyszle konto(kolejnosc
    nieprzypadkowa):
    1) darmowe zalozenie i prowadzenie konta
    2) obsluga rachunku przez intrnet
    3) _jakiekolwiek_ oprocentowanie
    4) darmowe przelewy
    5) to juz warunek, kotry musi spelniac bank: nieoszukiwanie klienta i nie
    staranie sie wyciagnac od niego kazdego grosza.

    Teraz mam konto mlodziezowe w BZWBK, ale to sa wg mnie straszni oszusci.
    Kiedy zakladalem tam konto, konto to spelnialo wszystkie warunki wymienione
    powyzej, dzisaij nie spelnia juz zadnego. Zastanawialem sie jescze jak to
    sie stalo, ze zakaldajac konto w BZWBK, miaelm oprocentowanie, teraz nie
    mam, zostalem zapewniony, ze przelewy beda darmowe, nie sa, no i jeszcze
    prowadzenie nie jest darmowe, czy bank moze sobie zmieniac te regulu "ot
    tak"?

    Bartek

  • 2. Data: 2004-01-03 22:54:25
    Temat: Re: czy jest taki bank?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:bt7gf5$bd8$1@SunSITE.icm.edu.pl,
    Bartek Grębowicz <b...@i...pl> typed:

    > Witam,
    > poszukuje banku, w ktorym bede mogl sobie zalozyc konto dla
    > youngstera (17 lat

    w kolejnosci
    1) bezplatne - mBank
    2) tanio - MultiBank
    3) z oplatami juz nieciekawie - Inteligo

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 3. Data: 2004-01-04 08:29:28
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    www.izzybank.pl

  • 4. Data: 2004-01-04 11:34:22
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Bartek Grębowicz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > staranie sie wyciagnac od niego kazdego grosza.

    Znajdź wśród znajomych kogoś zaufanego z Multikontem my i weź go
    jako swojego pełnomocnika. Multikonto młodzieżowe z wszystkimi
    oczekiwanymi przez Ciebie dogodnościami i jeszcze wieloma innymi, za
    zupełne 0 zł.

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 5. Data: 2004-01-04 11:55:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bt7h7c$111$1@news.onet.pl...
    > In news:bt7gf5$bd8$1@SunSITE.icm.edu.pl,
    > Bartek Grębowicz <b...@i...pl> typed:

    > w kolejnosci
    > 1) bezplatne - mBank

    IzzyKonto bezplatne, za to karta VE do niego 36zl/rok

    > 2) tanio - MultiBank

    nie znam, ale jesli jeszcze drozej niz izzy... to ja postoje...;-)

    > 3) z oplatami juz nieciekawie - Inteligo

    IMHO moze byc ciekawsze niz mBank.
    0,99zl/mc za karte z dostepem do najwiekszej bezplatnej sieci bankomatow
    (1700 szt) i mozliwoscia placenia nia w internecie - zdecydowanie warto.
    0,99zl/przelew do innego niz PKO BP banku to dla czlowieka, ktory nie placi
    jeszcze 15 roznych stalych i zmiennych swiadczen na miesiac tez nie jest
    duzy problem.
    Tylko trzeba zadolowac 100zl na jakim subkoncie i nie ruszac bo mozna
    "podpasc" pod paragraf "4,99zl za prowadzenie jesli..."

    No, ale za rok VE do eKonta w mBanku bedzie bezplatna...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-01-04 12:02:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > IzzyKonto bezplatne, za to karta VE do niego 36zl/rok

    Masz przestarzałe informacje. Aktualnie 2 PLN miesięcznie, czyli 24 PLN na
    rok.

    > nie znam, ale jesli jeszcze drozej niz izzy... to ja postoje...;-)

    Nie stój - lepiej odśwież wiadomości ;-)))

    http://www.multibank.pl/oplaty/mlodziezowe.jhtml

    > IMHO moze byc ciekawsze niz mBank.

    To zależy co kto używa ;-))) IMHO optimum to izzykonto bez karty+Inteligo z
    kartą ;-)))

> [...]
    > Tylko trzeba zadolowac 100zl na jakim subkoncie i nie ruszac bo mozna
    > "podpasc" pod paragraf "4,99zl za prowadzenie jesli..."

    "Małolatowi" utrzymanie rezerwowej stówy może sprawić niejaką trudność ;-)))

    > No, ale za rok VE do eKonta w mBanku bedzie bezplatna...;-)

    Dlatego najlepiej założyc oba ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2004-01-04 12:22:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Masz przestarzałe informacje. Aktualnie 2 PLN miesięcznie, czyli 24 PLN na
    > rok.

    W rzeczy samej, powinienem byl przewinac jeden ekran nizej...;-)
    Ale oplaty za ubezpieczenie 1,70zl/mc przemilczamy, prawda?
    Jednak to jest ciagle tyle co oplata za VE Inteligo+1 przelew zewnetrzny z
    Inteligo. A nawet wiecej to jest...;-))
    A jak wypadnie wyplacic gotowke w takiej np. Dukli czy innych Ustrzykach
    Dolnych? Ze o Cisnej nie wspomne...

    > Nie stój - lepiej odśwież wiadomości ;-)))
    >
    > http://www.multibank.pl/oplaty/mlodziezowe.jhtml

    Czyli jednak drozej niz izzyKonto - 3zl/mc i ta sama siec bankomatow co
    mBank.
    To juz eSuperkonto Student w PKO BP za ta sama kwote lepsze...(ale brak mi
    wiedzy w kwestii tych 17lat)
    Postoje...;-)

    > To zależy co kto używa ;-))) IMHO optimum to izzykonto bez karty+Inteligo
    > kartą ;-)))

    > placi
    >
    > "Małolatowi" utrzymanie rezerwowej stówy może sprawić niejaką trudność
    ;-)))

    Odpowiednio przeprowadzone negocjacje pozwola rodzicom zrozumiec potrzeby
    takego wyrzeczenia...;-))
    Tu widze zdecydowana przewage malolatow plci zenskiej. Ojca wokol palca 7x
    bez wysilku i ten jeszcze sie cieszy...;-)

    > Dlatego najlepiej założyc oba ;-)

    A po co, eKonto i tak bedzie mialo inny numer...

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-01-04 12:28:17
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale oplaty za ubezpieczenie 1,70zl/mc przemilczamy, prawda?

    Owszem, bo to nie jest obowiązkowe.

> [...]
    > Inteligo. A nawet wiecej to jest...;-))
    > A jak wypadnie wyplacic gotowke w takiej np. Dukli czy innych Ustrzykach

    Toż przecież napisałam - izzy bez karty+Inteligo z kartą.

    > Czyli jednak drozej niz izzyKonto - 3zl/mc i ta sama siec bankomatow co
    > mBank.

    Albo 0 jak rodzice mają "my" - to przemilczamy, nie ;-))) ?

    > To juz eSuperkonto Student w PKO BP za ta sama kwote lepsze...(ale brak mi
    > wiedzy w kwestii tych 17lat)
    > Postoje...;-)

    Nie stój - czytaj toip PKO BP ;-))) Studenta nie założysz w PKO BP mając 17
    lat. Możesz mieć Graffiti za free, ale rodzic musi mieć Superkonto.

> [...]
    > Tu widze zdecydowana przewage malolatow plci zenskiej. Ojca wokol palca 7x
    > bez wysilku i ten jeszcze sie cieszy...;-)

    Negocjacje, negocjacjami, a utrzymanie tej setki przez cały miesiąc to insza
    inszość ;-)))

    > A po co, eKonto i tak bedzie mialo inny numer...

    Izzy i tak sie przyda do rozliczeń (bo bezpłatne) i ewentualnego
    oszczędzania (bo wyższe %). Poza tym bez karty nic nie kosztuje, więc czemu
    sie nie pobawić ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn