    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jest taki bank?
    Date: Sun, 4 Jan 2004 13:22:57 +0100

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bt8vgn$eom$1@inews.gazeta.pl...

    > Masz przestarzałe informacje. Aktualnie 2 PLN miesięcznie, czyli 24 PLN na
    > rok.

    W rzeczy samej, powinienem byl przewinac jeden ekran nizej...;-)
    Ale oplaty za ubezpieczenie 1,70zl/mc przemilczamy, prawda?
    Jednak to jest ciagle tyle co oplata za VE Inteligo+1 przelew zewnetrzny z
    Inteligo. A nawet wiecej to jest...;-))
    A jak wypadnie wyplacic gotowke w takiej np. Dukli czy innych Ustrzykach
    Dolnych? Ze o Cisnej nie wspomne...

    > Nie stój - lepiej odśwież wiadomości ;-)))
    >
    > http://www.multibank.pl/oplaty/mlodziezowe.jhtml

    Czyli jednak drozej niz izzyKonto - 3zl/mc i ta sama siec bankomatow co
    mBank.
    To juz eSuperkonto Student w PKO BP za ta sama kwote lepsze...(ale brak mi
    wiedzy w kwestii tych 17lat)
    Postoje...;-)

    > To zależy co kto używa ;-))) IMHO optimum to izzykonto bez karty+Inteligo
    > kartą ;-)))

    > placi
    >
    > "Małolatowi" utrzymanie rezerwowej stówy może sprawić niejaką trudność
    ;-)))

    Odpowiednio przeprowadzone negocjacje pozwola rodzicom zrozumiec potrzeby
    takego wyrzeczenia...;-))
    Tu widze zdecydowana przewage malolatow plci zenskiej. Ojca wokol palca 7x
    bez wysilku i ten jeszcze sie cieszy...;-)

    > Dlatego najlepiej założyc oba ;-)

    A po co, eKonto i tak bedzie mialo inny numer...

    --
    Pozdrowienia