    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jest taki bank?
    Date: Sun, 4 Jan 2004 13:02:39 +0100

    > IzzyKonto bezplatne, za to karta VE do niego 36zl/rok

    Masz przestarzałe informacje. Aktualnie 2 PLN miesięcznie, czyli 24 PLN na
    rok.

    > nie znam, ale jesli jeszcze drozej niz izzy... to ja postoje...;-)

    Nie stój - lepiej odśwież wiadomości ;-)))

    http://www.multibank.pl/oplaty/mlodziezowe.jhtml

    > IMHO moze byc ciekawsze niz mBank.

    To zależy co kto używa ;-))) IMHO optimum to izzykonto bez karty+Inteligo z
    kartą ;-)))

    > 0,99zl/mc za karte z dostepem do najwiekszej bezplatnej sieci bankomatow
    > (1700 szt) i mozliwoscia placenia nia w internecie - zdecydowanie warto.
    > 0,99zl/przelew do innego niz PKO BP banku to dla czlowieka, ktory nie
    placi
    > jeszcze 15 roznych stalych i zmiennych swiadczen na miesiac tez nie jest
    > duzy problem.
    > Tylko trzeba zadolowac 100zl na jakim subkoncie i nie ruszac bo mozna
    > "podpasc" pod paragraf "4,99zl za prowadzenie jesli..."

    "Małolatowi" utrzymanie rezerwowej stówy może sprawić niejaką trudność ;-)))

    > No, ale za rok VE do eKonta w mBanku bedzie bezplatna...;-)

    Dlatego najlepiej założyc oba ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn