  • 1. Data: 2004-01-03 14:20:45
    Temat: Skrytki bankowe w Poznaniu
    Od: "aadd" <a...@p...onet.pl>

    Jestem zainteresowany wykupieniem skrytki bankowej w Poznaniu. Niestety w
    PKO BP, tak jak miejsca na osiedlowych parkingach, skrytki dziedziczy się w
    spadku. Moze cos wiecie o innych bankach swiadczacych taka usluge
    (oczywiscie za przyzwoita cene).

  • 2. Data: 2004-01-03 14:35:20
    Temat: Re: Skrytki bankowe w Poznaniu
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "aadd" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > PKO BP, tak jak miejsca na osiedlowych parkingach, skrytki dziedziczy się
    > spadku. Moze cos wiecie o innych bankach swiadczacych taka usluge

    Popytaj w KB, maja taka usluge
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/uslugi_dodatkowe/

    Maciej

  • 3. Data: 2004-01-03 19:26:49
    Od: "aadd" <a...@p...onet.pl>

    Dzięki:-)))

  • 4. Data: 2004-01-03 22:03:18
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    aadd wrote:
> [...]
    > dziedziczy się w spadku. Moze cos wiecie o innych bankach
    > swiadczacych taka usluge (oczywiscie za przyzwoita cene).

    Ma coś takiego w cenniku ING Bank Śląski, ale nie próbowałem tego w
    praktyce.