    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy jest taki bank?
    Date: Sun, 4 Jan 2004 12:55:46 +0100

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bt7h7c$111$1@news.onet.pl...
    > In news:bt7gf5$bd8$1@SunSITE.icm.edu.pl,
    > Bartek Grębowicz <b...@i...pl> typed:

    > w kolejnosci
    > 1) bezplatne - mBank

    IzzyKonto bezplatne, za to karta VE do niego 36zl/rok

    > 2) tanio - MultiBank

    nie znam, ale jesli jeszcze drozej niz izzy... to ja postoje...;-)

    > 3) z oplatami juz nieciekawie - Inteligo

    IMHO moze byc ciekawsze niz mBank.
    0,99zl/mc za karte z dostepem do najwiekszej bezplatnej sieci bankomatow
    (1700 szt) i mozliwoscia placenia nia w internecie - zdecydowanie warto.
    0,99zl/przelew do innego niz PKO BP banku to dla czlowieka, ktory nie placi
    jeszcze 15 roznych stalych i zmiennych swiadczen na miesiac tez nie jest
    duzy problem.
    Tylko trzeba zadolowac 100zl na jakim subkoncie i nie ruszac bo mozna
    "podpasc" pod paragraf "4,99zl za prowadzenie jesli..."

    No, ale za rok VE do eKonta w mBanku bedzie bezplatna...;-)

    --
    Pozdrowienia