  • 11. Data: 2007-05-27 23:16:39
    Temat: Re: Ameryka się śmieje z głupoty Busha...
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Szczególnie stacjonarnego.
    Tylko dziwak jakis.
    JaC

    > Telefonu i pradu tez mozna nie miec.
    > Tyle, ze w dzisiajszach czasach taka osoba bedzie raczej wygladala jak dziwak i
    wzbudzala usmieszek politowania.

  • 12. Data: 2007-05-28 00:02:23
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości news:f3crir$nau$1@news.onet.pl...

> [...]

    dokładnie, tak jak to opisała ta psycholog...

    > Nie widzę nic dziwnego ani nieprzyzwoitego w nie posiadaniu takich
    > gadżetów. Są np. Amisze, unikają różnych wymysłów cywilizacji i żyją. :)
    > U mnie wzbudają raczej zaciekawienie i uznanie niż politowanie.

    hmmmm... może i masz rację, Jarek jest może amiszem.... nie wpadłem na to
    hehe.

    > Problem będzie dopiero, gdy NAKAŻĄ nam je posiadać, niby dla naszego
    > dobra.

    tak, racja jeśli nam nakażą to będzie jakiś problem ale jak dotąd nie
    nakazują... a we współczesnym świecie nie mieć rachunku bankowego i kilku
    kart hmmm. na tej grupie chyba każdy rozumie o co mi chodzi hehe, dla
    niektórych to coś na miarę uzależnienia... a tutaj prezes rady ministrów 40
    milionowego państwa sobie trzyma pieniądze na koncie mamusi, mieszka u
    mamusi, majątku brak (co uważają zwolennicy niektórzy za zaletę pewnie jak i
    brak konta) jedyne czego się w życiu dorobił to chyba KOT, jak dla mnie to
    on się nie nadaje na wójta, ale to już będzie NTG

    > Premiera nie cierpię, mam też inne poglądy. Ale dla mnie to może sobie
    > nawet gotówkę zakopać w ogródku.

    jak dla mnie jeśli sobie jakiś Jan Kowalski zakopie gotówkę w ogródku czy
    wytapetuje pokój, czy nie ma i nie miał konta w banku to oczywiście jest ok,
    i nikomu nic do tego. Ale tutaj mamy PREMIERA kraju w sercu EUROPY, nie
    szamana z afrykańskiej wioski. W tym przypadku pozwolę sobie to widzieć
    trochę inaczej.

    > Z jego wpadki się cieszę, tłumaczenie podał żałosne. Równie dobrze można
    > zarzucić, że na wszelki wypadek ukrywa pieniądze u rodziny.

    Tutaj się z w pełni zgadzam, żałosne jak wszystkie tłumaczenia tego
    człowieka i otoczenia.

    > Co na to
    > minister Zbigniew Z. i CBA/CBŚ/AWB/skarbówka (niepotrzebne skreślić)?

    oni szukają kwitów na opozycjonistów i innych wrogów, których jest coraz
    więcej a nie na szefa hehehe.

    > Może to otrzeźwi co niektórych i nie będą już z takim zapałem produkować
    > zakazy, nakazy i przekształcać Polskę w przeregulowane państwo
    > socjalno-policyjne.

    obawiam się, że będą.. a nawet mógłbym się założyć...

    ,,
    dkz..

  • 13. Data: 2007-05-28 06:11:19
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie widzę nic dziwnego ani nieprzyzwoitego w nie posiadaniu takich
    > gadżetów. Są np. Amisze, unikają różnych wymysłów cywilizacji i żyją. :)
    > U mnie wzbudają raczej zaciekawienie i uznanie niż politowanie.

    Nie mam nic przeciwko zeby nasze zroslikami zaszyly sie u amiszow n a
    wieki wiekow amen. Brak konto to jedno ale korzystanie z konta i kąta u
    mamusii to dopiero zabawne