  • 1. Data: 2007-05-25 19:39:49
    Temat: Przeniesienie KK do innego banku?
    Od: "remi" <r...@o...pl>

    Chce przeniesc KK do innego banku ale bez zamykania obecnej karty, jakie
    banki oferuja to w bardziej oficjalny lub tez mniej sposob ??

  • 2. Data: 2007-05-25 19:54:35
    Temat: Re: Przeniesienie KK do innego banku?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    remi napisał(a):
    > Chce przeniesc KK do innego banku ale bez zamykania obecnej karty, jakie
    > banki oferuja to w bardziej oficjalny lub tez mniej sposob ??

    Raiffeisen, Millenium.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-05-30 20:44:57
    Od: d_v_d <d...@g...com>

    On 25 Maj, 21:39, "remi" <r...@o...pl> wrote:
    > Chce przeniesc KK do innego banku ale bez zamykania obecnej karty, jakie
    > banki oferuja to w bardziej oficjalny lub tez mniej sposob ??

    Cyba nie do końca rozumiesz slowo "przeniesienie".

  • 4. Data: 2007-05-30 21:20:28
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 30 May 2007 13:44:57 -0700, d_v_d wrote:

    > Cyba nie do końca rozumiesz slowo "przeniesienie".

    Myślę, że rozumie je tak samo jak niektóre banki, które procedurę
    otrzymania karty na podstawie wyciągów z innej nazywają przeniesieniem,
    mimo, iż nie wymagają zamknięcia starej karty. Jak choćby wspomniany
    Raiffeisen.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki