  • 1. Data: 2007-05-26 07:51:58
    Temat: Przelew ING - PKO
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile idzie przelew z banku ING do PKO. Przelew byl wykonany droga
    elektroniczna wczoraj o 13.
    Z gory dzieki

  • 2. Data: 2007-05-26 08:25:06
    Temat: Re: Przelew ING - PKO
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Sat, 26 May 2007 09:51:58 +0200, JarY napisał(a):

    > Witam
    > Ile idzie przelew z banku ING do PKO. Przelew byl wykonany droga
    > elektroniczna wczoraj o 13.
    > Z gory dzieki

    Będzie w poniedziałek rano.

  • 3. Data: 2007-05-26 10:17:05
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile idzie przelew z banku ING do PKO. Przelew byl wykonany droga
    > elektroniczna wczoraj o 13.
    > Z gory dzieki

    Dla standardowych klientow ING wysyla tylko jedna sesja do 8:00. Twoje
    pieniadze wyjda rano w pn. i dojada pierwsza sesja w poludnie do PKO.

  • 4. Data: 2007-05-28 10:37:20
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dla standardowych klientow ING wysyla tylko jedna sesja do 8:00. Twoje
    > pieniadze wyjda rano w pn. i dojada pierwsza sesja w poludnie do PKO.

    A na czym polega standardowość? Bo mnie przelewy wychodzą czasami drugą
    sesją, a niczego w sobie niestandardowego nie widzę w kontekście ING.

    marekz