  • 1. Data: 2007-05-25 10:35:10
    Temat: Re: Test przeliczników dla kart (..) Wstepne wyniki
    Od: Quental <a...@g...com>

    > 5,55 PLN PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 25-05-2007
    > 5,80 PLN PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 25-05-2007
    > 1,00 PLN PAYPAL 35314369001

    Mam dok adnie identyczne wyniki z VG Multibanku.
    HSBC sprawdz przez telefon w poniedzia ek czy we wtorek i zapodam
    wynik.
    Obawiam si , e b dzie jednakowo taki sam... :/

    Pozdrowionka,

  • 2. Data: 2007-05-25 10:53:54
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Quental wrote:

    > Mam dok adnie identyczne wyniki z VG Multibanku.
    > HSBC sprawdz przez telefon w poniedzia ek czy we wtorek i zapodam
    > wynik.
    > Obawiam si , e b dzie jednakowo taki sam... :/

    Wychodzi na to, że nie dopilnowaliśmy do końca sprawy - mea culpa. Ja z
    paypala nigdy nie korzystałem i też nie zwróciłem uwagi, że domyślnie
    jest ustawione przeliczanie po ich kursie :/ (swoją drogą sprytna
    sztuczka, bo niby za darmo, ale tak nie do końca a przy okazji może się
    klientów nowych załapie za to minus dla wikipedi ode mnie). Reasumując,
    wszyscy, którzy nie zmienili opcji dostaną to samo czyli 12,35 PLN :( -
    wikipedia się na pewno i tak ucieszy.
    Tak jak napisałem w innym poście. Ponowiłem próbę i dla 1 GBP przyjąło
    mi dla dwóch kart ale już dla CZK nie chce. Spróbuje jeszcze za jakiś czas.

  • 3. Data: 2007-05-25 11:37:33
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f36f6h$go2$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > Tak jak napisałem w innym poście. Ponowiłem próbę i dla 1 GBP przyjąło mi
    > dla dwóch kart ale już dla CZK nie chce. Spróbuje jeszcze za jakiś

    oka, robię korektę operacji :)
    R.

  • 4. Data: 2007-05-25 12:55:51
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    ..
> [...]
    > mi dla dwóch kart ale już dla CZK nie chce. Spróbuje jeszcze za jakiś czas.
    Właśnie chciałem jeszcze raz spróbować dla GBP i MC z BPHu - ale przy dwóch
    próbach dostałem komunikat, że ta kartą nie można teraz zapłacić - ale
    blokady na 1 USD założyli - czyli mam w sumie 3 już :-)

    Chyba będziemy musieli poczekać do następnego piątku z próbami, jeżeli okaże
    się, że paypal obciąży nas kwotami w PLNach.

    Pozdrawiam
    Michał M