  • 1. Data: 2007-05-26 09:45:33
    Temat: ameryka się śmieje z głupoty...
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    tego chyba nie było?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,41772
    87.html

    "Blondynka: Polski premier powiedział, że nie ma konta bankowego, bo się
    boi, że ludzie mogliby wpłacać na nie pieniądze bez jego wiedzy. Gdyby ktoś
    wpłacił pieniądze na moje konto, to bym się nie zmartwiła. Dlaczego on to
    robi?

    Brunetka: Jarosław Kaczyński ma 55, cha cha cha, 57 lat i nadal mieszka z
    mamą. Mówi, że nie ma konta, bo ktoś mógłby tam wpłacić pieniądze i później
    oskarżono by go o łapownictwo: "Ktoś wręczył mu 100 000 dolarów łapówki,
    sprawdźcie na jego koncie, te pieniądze tam są".

    Nie chowa ich pod materacem, tylko wpłaca na konto matki. Jego brat bliźniak
    jest prezydentem w Polsce. Uważam, że to interesujące. Ciekawe, czy ma
    konto, czy nie?
    "

    dołączam się do "wrogów" IV RP, ciekawe kiedy mnie zamkną? ;)))

    pzdr.
    dkz

  • 2. Data: 2007-05-26 09:58:42
    Temat: Re: ameryka się śmieje z głupoty...
    Od: MariuszJ <l...@g...pl>

    dekazzze pisze:
> [...]
    > wpłacił pieniądze na moje konto, to bym się nie zmartwiła. Dlaczego on to

    Witam
    Kolejna rada dla premiera:
    Panie przemierze niech się pan wymelduje i zostanie bezdomnym bo co
    będzie jak ktoś wpadnie na pomysł i wyśle panu przekazem pocztowym
    pieniądze na adres zameldowania bez pana wiedzy a na drugi dzień gazety
    o tym napiszą i afera gotowa. Jeśli pan się wymelduje to proszę o
    kontakt celem uregulowania należności za poprawki autorskie w planie.
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 3. Data: 2007-05-26 11:38:29
    Od: Robert <k...@g...pl>

    87.html
    a tu na "zywca"
    http://www.tvn24.pl/2049862,26086,0,1,1,wideo.html

    Robert

  • 4. Data: 2007-05-26 18:52:28
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

> [...]
    > boi, że ludzie mogliby wpłacać na nie pieniądze bez jego wiedzy. Gdyby
    > ktoś wpłacił pieniądze na moje konto, to bym się nie zmartwiła. Dlaczego

    Panie Premierze, niech Pan zalozy jednak konto , bo tylko w ten sposob
    udowodni Pan ze posiadane pieniadze sa legalne, jak Pan niema konta to
    znaczy ze chce pan ukryc dochody. Jak sie ma nie legalne w skarpecie to
    mozna je ukryc, a jesli na koncie to juz nie da sie tego ukryc.
    Tak ze nie posiadanie konta budzi jeszcze wieksze watpliwosci co do
    pochodzenia kasy.

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]

  • 5. Data: 2007-05-27 16:30:13
    Temat: Re: Ameryka się śmieje z głupoty Busha...
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    1. Synalek milonera z Teksasu zapragnął podczas wizyty u niemieckich kolegów kupić
    buty w sklepie, pasowały, przychodzi
    do płacenia, a tam..... karty VISA nie bierzemy !!!
    Gotóweczka, Amerykańcu, gotóweczka, ewentualnie może masz Eurocard, to w innym
    sklepie dwie dzielnice dalej przyjmują...
    I jak tu się nie chichrać z Niemców i Amerykanów???

    2. Polski Prezydent podczas wizyty w Stanach zapragnął ująć gospodarzy i zjadł (ze
    wstrętem starannie ukrytym) sałatkę w
    Mc Donaldzie, po czym zapranął połączyć amerykański sposób jedzenia z amerykańskim
    sposobem płacenia - wyciaga plastik,
    a kasjerka: ni ch[usteczki], gotówką mi tu płacić, gotówką...
    Głupole te Amerykańce, co nie???
    JaC

  • 6. Data: 2007-05-27 18:15:19
    Od: "Telly Savalas" <t...@k...pl>

    " 666" news:f3cbal$e6a$1@news.wp.pl

    > I jak tu się nie chichrać z Niemców i Amerykanów???

    Patrząc na te dwa narody o wiele bardziej można się śmiać z Amerykańców :)

  • 7. Data: 2007-05-27 19:17:10
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    666 wrote:

> [...]
    wstrętem starannie ukrytym) sałatkę w
    > Mc Donaldzie, po czym zapranął połączyć amerykański sposób jedzenia z amerykańskim

    Przeczytales to w Super Expressie czy Fakcie? W USA McDonald's akceptuja
    karty platnicze, takze w systemie "express pay".

    Jacek

  • 8. Data: 2007-05-27 20:23:44
    Od: k...@o...pl

    Każdy ma prawo do nie posiadania konta w banku.

  • 9. Data: 2007-05-27 20:24:56
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@o...pl napisał(a):
    > Każdy ma prawo do nie posiadania konta w banku.

    Oczywiscie. Telefonu i pradu tez mozna nie miec. Tyle, ze w dzisiajszach
    czasach taka osoba bedzie raczej wygladala jak dziwak i wzbudzala
    usmieszek politowania.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-05-27 21:08:38
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Mithos napisał(a) w wiadomości: ...

    >Oczywiscie. Telefonu i pradu tez mozna nie miec. Tyle, ze w dzisiajszach
    >czasach taka osoba bedzie raczej wygladala jak dziwak i wzbudzala
    >usmieszek politowania.

    Nie widzę nic dziwnego ani nieprzyzwoitego w nie posiadaniu takich
    gadżetów. Są np. Amisze, unikają różnych wymysłów cywilizacji i żyją. :)
    U mnie wzbudają raczej zaciekawienie i uznanie niż politowanie.

    Problem będzie dopiero, gdy NAKAŻĄ nam je posiadać, niby dla naszego dobra.

    Premiera nie cierpię, mam też inne poglądy. Ale dla mnie to może sobie
    nawet gotówkę zakopać w ogródku.
    Z jego wpadki się cieszę, tłumaczenie podał żałosne. Równie dobrze można
    zarzucić, że na wszelki wypadek ukrywa pieniądze u rodziny. Co na to
    minister Zbigniew Z. i CBA/CBŚ/AWB/skarbówka (niepotrzebne skreślić)?
    Czy min. Gilowska umorzy podatek od darowizny, a raczej od tzw.
    depozytu nieprawidłowego?
    Może to otrzeźwi co niektórych i nie będą już z takim zapałem produkować
    zakazy, nakazy i przekształcać Polskę w przeregulowane państwo
    socjalno-policyjne.

    Arek