    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ameryka się śmieje z głupoty Busha...
    Date: Sun, 27 May 2007 23:08:38 +0200

    Mithos napisał(a) w wiadomości: ...

    >Oczywiscie. Telefonu i pradu tez mozna nie miec. Tyle, ze w dzisiajszach
    >czasach taka osoba bedzie raczej wygladala jak dziwak i wzbudzala
    >usmieszek politowania.

    Nie widzę nic dziwnego ani nieprzyzwoitego w nie posiadaniu takich
    gadżetów. Są np. Amisze, unikają różnych wymysłów cywilizacji i żyją. :)
    U mnie wzbudają raczej zaciekawienie i uznanie niż politowanie.

    Problem będzie dopiero, gdy NAKAŻĄ nam je posiadać, niby dla naszego dobra.

    Premiera nie cierpię, mam też inne poglądy. Ale dla mnie to może sobie
    nawet gotówkę zakopać w ogródku.
    Z jego wpadki się cieszę, tłumaczenie podał żałosne. Równie dobrze można
    zarzucić, że na wszelki wypadek ukrywa pieniądze u rodziny. Co na to
    minister Zbigniew Z. i CBA/CBŚ/AWB/skarbówka (niepotrzebne skreślić)?
    Czy min. Gilowska umorzy podatek od darowizny, a raczej od tzw.
    depozytu nieprawidłowego?
    Może to otrzeźwi co niektórych i nie będą już z takim zapałem produkować
    zakazy, nakazy i przekształcać Polskę w przeregulowane państwo
    socjalno-policyjne.

    Arek