    From: "dekazzze" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ameryka się śmieje z głupoty...
    Date: Sat, 26 May 2007 11:45:33 +0200

    tego chyba nie było?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,41772
    87.html

    "Blondynka: Polski premier powiedział, że nie ma konta bankowego, bo się
    boi, że ludzie mogliby wpłacać na nie pieniądze bez jego wiedzy. Gdyby ktoś
    wpłacił pieniądze na moje konto, to bym się nie zmartwiła. Dlaczego on to
    robi?

    Brunetka: Jarosław Kaczyński ma 55, cha cha cha, 57 lat i nadal mieszka z
    mamą. Mówi, że nie ma konta, bo ktoś mógłby tam wpłacić pieniądze i później
    oskarżono by go o łapownictwo: "Ktoś wręczył mu 100 000 dolarów łapówki,
    sprawdźcie na jego koncie, te pieniądze tam są".

    Nie chowa ich pod materacem, tylko wpłaca na konto matki. Jego brat bliźniak
    jest prezydentem w Polsce. Uważam, że to interesujące. Ciekawe, czy ma
    konto, czy nie?
    "

    dołączam się do "wrogów" IV RP, ciekawe kiedy mnie zamkną? ;)))

    pzdr.
    dkz