eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-02-25 10:56:47
    Temat: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej!
    Zwykle jestem hejterem mbanku, ale teraz chciałem im trochę
    przywazelinować. Dokonałem transakcji w obcej walucie na karcie przypiętej
    do konta w PLN. Usługodawca anulował umowę i zwrócił środki, nb.
    pojechałem po nich jak po łysych psach:
    https://pl.trustpilot.com/review/only-apartments.com

    W efekcie na podwójnym przewalutowaniu (pobranie środków w EUR z
    konta PLN a potem ich zwrot) straciłem nieco kasy. Zgłosiłem reklamację do
    mbanku, bo to w sumie poza straconym czasem prawie nic nie kosztuje.
    Nie miałem jednak wielkich nadzieji. O dziwo mBank błyskawicznie
    reklamację uwzględnił na moją korzyść i oddał mi różnicę w PLN. Jak
    rozumiem to chyba była ich dobra wola, a nie obowiązek? Bo w sumie to
    przecież dokonując tych transakcji sami musieli teoretycznie musieli
    dokonać najpierw zakupu EUR za PLN dla mnie a potem w drugą stronę, więc
    tak na moje to chyba nie mieli takiego obowiązku? Zresztą niektóre inne
    banki właśnie przyjmują stanowisko na niekorzyść klienta w takich
    sytuacjach:
    http://samcik.blox.pl/2014/10/Rozboj-w-bialy-dzien-A
    nulowanie-zagranicznej.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1