eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-02-26 14:59:29
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-02-26 o 11:04, Rafal Jankowski pisze:
    > On Fri, 26 Feb 2016, Pete wrote:
    >
    >> Swego czasu doktoryzowałem się z tematu zwrotu na kartę przy okazji
    >> reklamacji takiej sytuacji jak Twoja.
    >>
    >> W specyfikacji plików MC i Visa transakcja anulowania obciążenia
    >> różni się od transakcji uznania karty - więc bank jest w stanie je
    >> odróżnić.
    >
    > Jeśli są w stanie to odróżnić i jeśli sprzedawca dokonał zwrotu i jeśli
    > mi w takiej sytuacji należy się pełny zwrot w walucie prowadzonego konta
    > (3x jeśli) to (mała zmiana frontu i powrót do normalnej sytuacji) kij w
    > oko mbankowi, że nie zwrócił mi tego automatycznie tylko musiałem
    > składać reklamację.
    >
    >>
    >> Pytanie, jaką operację wyukonał sprzedawca - anulowanie obciążenia czy
    >> uznanie karty
    >
    > No ok, ale ja tego chyba nie mam jak sprawdzić na wyciągu?

    Nie ma takiej możliwości

    Ja te informacje uzyskałem dopiero od Arbitra bankowego.

    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1