eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-02-29 23:24:04
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 29 Feb 2016, r...@k...pl wrote:

    > Fri, 26 Feb 2016 22:51:52 +0100, w
    > <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    > <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):
    >
    >> No niby te dwie operacje zwrotu mają pole "Rodzaj Operacji" odpowiednio:
    >> "ZWROT ZAKUPU - MO/TO"
    >> i
    >> "ZWROT ZAKUPU"
    >> nie wiem czy to odpowiedni atrybut do stwierdzenia, że to był zwrot czy
    >> zwykłe uznanie.
    >
    > Odpowiedni. To był zwrot.
    > Czyli nastąpiła nieudana próba orżnięcia klienta :)
    > Nie bojkaj -- gdyby bank miał rację, to zwrotu byś nie dostał. Zwłaszcza w
    > przypadku mBanku :))

    No mimo wszystko jest element w tej układance, którego nie jesteśmy pewni.
    Nie mamy żadnego paragrafu/ustawy/rozporządzenia ministra sportu i
    turystyki/rozdziału w konstytucji/punktu w umowie na korzystanie z
    karty/ustępu w regulaminie mbanku itp. który mówiłby, że w przypadku
    zwrotu na kartę klient nie powinien być stratny. Tak jak wcześniej pisałem
    bank dostał dwukrotne zlecenie wymiany waluty i to zlecenie zrealizował.
    Dlaczego nie miałby za to naliczyć opłaty? Powtórzę się, ale moim zdaniem
    na logikę (o której też pisałem, że często nie ma zastosowania w
    rzeczywistości) za wszystko powinien zabulić usługodawca, który po
    pierwsze jednostronnie wypowiedział umowę po drugie dokonał księgowania
    już po wypowiedzeniu czyli de facto nie miał do tego prawa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1