eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-02-25 11:28:21
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Rafal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:alpine.LFD.2.20.1602251046500.78854@oce
    anic.wsisiz.edu.pl...
    >>Zwykle jestem hejterem mbanku, ale teraz chciałem im trochę
    >>przywazelinować. Dokonałem transakcji w obcej walucie na karcie
    >>przypiętej do konta w PLN. Usługodawca anulował umowę i zwrócił
    >>środki, nb.

    >W efekcie na podwójnym przewalutowaniu (pobranie środków w EUR z
    >konta PLN a potem ich zwrot) straciłem nieco kasy. Zgłosiłem
    >reklamację do mbanku, bo to w sumie poza straconym czasem prawie nic
    >nie kosztuje. Nie miałem jednak wielkich nadzieji. O dziwo mBank
    >błyskawicznie reklamację uwzględnił na moją korzyść i oddał mi
    >różnicę w PLN. Jak rozumiem to chyba była ich dobra wola, a nie
    >obowiązek? Bo w sumie to przecież dokonując tych transakcji sami
    >musieli teoretycznie musieli dokonać najpierw zakupu EUR za PLN dla
    >mnie a potem w drugą stronę, więc

    Eee tam - najpierw zarobili na zakupie, a potem na sprzedazy :-)

    >tak na moje to chyba nie mieli takiego obowiązku?

    Hm, trudno powiedziec, no ale skoro zaplaciles w walucie, transakcja
    anulowana, zwrocono w walucie tyle ile pobrano, to niby dlaczego
    mialbys cos do tego doplacac ...

    no, w miedzyczasie owa waluta moglaby stracic istotnie na wartosci ...



    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1