eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na kartę i podwójne przewalutowanie › Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
  • Data: 2016-02-26 11:34:59
    Temat: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 26 Feb 2016 11:04:58 +0100, w
    <a...@o...wsisiz
    .edu.pl>, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał(-a):

    > > W specyfikacji plików MC i Visa transakcja anulowania obciążenia różni się
    > > od transakcji uznania karty - więc bank jest w stanie je odróżnić.
    >
    > Jeśli są w stanie to odróżnić i jeśli sprzedawca dokonał zwrotu i jeśli mi
    > w takiej sytuacji należy się pełny zwrot w walucie prowadzonego konta (3x
    > jeśli) to (mała zmiana frontu i powrót do normalnej sytuacji) kij w oko
    > mbankowi, że nie zwrócił mi tego automatycznie tylko musiałem składać
    > reklamację.

    Zobacz co masz w tytule operacji. Zwrot powinien być jakoś opisany jako
    "zwrot", "anulowanie" itp.
    Jeżeli tak jest, to mBank w sumie chciał Ciebie orżnąć, ale nie udało się :)
    Jeżeli nie było to faktyczny zwrot (czyli anulowanie transakcji) tylko uznanie,
    to zrobił Ci łaskę :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1