  • 41. Data: 2002-12-27 16:28:38
    Temat: Re: Znikn??o mi z konta 36 z? ;-)
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <f...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):
    > Fri, 27 Dec 2002 13:17:16 +0100, w <auhgb4$67l$1@foka.acn.pl>,
    > "Kazimierz" <k...@a...net> napisa?(-a):

    > Nigdy nie obiecywa? wprost, ale ca?y czas kreowa? si? na
    > bezprowizyjny.

    Z ma?? ilo?ci? prowizji, owszem. Ale np. potwierdzenie przelewu
    by?o i jest piero?sko drogie (przynajmniej dla mnie ).

    > A tutaj nagle zrobi? klientów w konia...

    Na Aktualno?ciach by?a informacja d?ugo przed zmian? taryfy
    Nie pami?tam dok?adnie jak d?ugo, ale na pewno wcze?niej ni?
    dosta?em maila z informacj? o zmianach, a to by?o dwa miesi?ce
    przed wej?ciem nowej taryfy w ?ycie. Wygl?da na to, ?e przez kilka
    miesi?cy nie zdecydowa?e? si? zaznajomiae si? z informacjami
    publikowanymi przez bank na WWW, mimo, ?e z umowy wynika?o, ?e
    tam w?a?nie b?d? publikowane zmiany taryfy. Przepraszam,
    ale mam wra?enie, ?e w konia zrobile? si? sam i to niezupe?nie nagle.

    Pozdrawiam,
    Pieta

  • 42. Data: 2002-12-28 12:44:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Dec 2002 16:28:38 +0000 (UTC), w <auhv3m$6t0$1@foka.acn.pl>,
    Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> napisał(-a):

> [...]
    > tam w?a?nie b?d? publikowane zmiany taryfy. Przepraszam,
    > ale mam wra?enie, ?e w konia zrobile? si? sam i to niezupe?nie nagle.

    ROTFL. Akurat ja na długo przed wprowadzeniem wiedziałem, że opłaty
    będą (nawiasem z tej grupy, bo przecież nie od mBanku...). Co jednak w
    niczym nie zmienia mojej opinii, że mBank postąpił nieuczciwie.

  • 43. Data: 2002-12-28 12:45:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Dec 2002 16:14:17 +0000 (UTC), w <auhu8p$5uk$1@foka.acn.pl>,
    Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > Ba powiem wi?cej, gdyby karta mia?a by? zawsze bezp?atna, to po co
    > umieszcza? pozycje wydanie/wznowienie karty w taryfie?

    Zupełnie mnie to nie interesuje, dlaczego umieszcza. Pewnie dlatego,
    by było jasne, że wydanie i wznowienie kosztuje 0zł.

  • 44. Data: 2002-12-28 12:46:31
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36 zł ;-)
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 27 Dec 2002 14:30:00 +0100, w <auhkon$qe6$1@news.tpi.pl>, "Henryk
    Plumowski \"Plumski\"" <h...@g...pl> napisał(-a):

    > Bełkotem nazywasz zamieszczoną tam informację, że od x dnia będą
    > pobierane opłaty za wznowienie karty do eMax-a ???

    Nie. Bełkotem nazywam 80% informacji tam zamieszczanych.
    I z powodu tego bełkotu pewnie tak niewielu tam zagląda, a woli
    zajrzeć tutaj.

  • 45. Data: 2002-12-30 11:41:02
    Od: s...@p...onet.pl

    > Panie Radku!!!
    > Kiedy dotrze do Pana, że o wprowadzeniu opłaty mBank informował
    > 2 miesiące wcześniej???

    g.... a nie informował - zamieszczanie info na www to nie jest żadne
    informowanie

  • 46. Data: 2002-12-30 20:10:49
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Dec 2002 11:37:13 +0100, Nicek <n...@g...pl>
    napisał(a):

    >Dlatego że wyrażając zgodę na wznowienie wyrażał zgodę na wznowienie na
    >takich warunkach jakie obowiązywały w momencie wyrażenia zgody. Bank w
    >istotny sposób zmienił warunki.

    Warunki się nie zmieniły.
    Zmieniła sie TOiP.
    Nikt Ci nie obiecywał, że nie będzie zmieniana.

    Dlatego też np. na 50 dni przed
    mogłeś zainteresować się aktualną TOiP
    i zdecydować czy Cię stać na wznowienie.

    >Ja będę składał reklamację w tej sprawie i będę domagał się zwrotu 36 zł
    Stracisz tylko czas i kolejne pieniądze.

    >(jak chcą to niech anulują przy tym wystawioną już kartę).

    ... nie chcą.
    Chcą za rok wystawić Ci nową.

    BAH
    PS.
    Równie dobrze mozesz reklamować akcyzę w pradzie.
    bo nie dostałeś MP na e-mail
    ani żaden poseł do Ciebie nie zadzwonił.

  • 47. Data: 2002-12-31 12:18:10
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <l...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):
    > ROTFL. Akurat ja na d?ugo przed wprowadzeniem wiedzia?em, ?e op?aty
    > b?d? (nawiasem z tej grupy, bo przecie? nie od mBanku...). Co jednak w
    > niczym nie zmienia mojej opinii, ?e mBank post?pi? nieuczciwie.

    Rozumiem, ?e nieuczciwo?ae polega?a na samym wprowadzeniu op?at, bo chyba
    ju? ustalili?my, ?e przekaza? informacje o zmianach zgodnie z umow?, a
    nawet zrobi? troch? wi?cej (maile do klientów).

    Pozdrowienia,
    Pieta

  • 48. Data: 2002-12-31 12:24:52
    Od: Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl>

    W artykule <a...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    napisa?(a):
    > Fri, 27 Dec 2002 16:14:17 +0000 (UTC), w <auhu8p$5uk$1@foka.acn.pl>,
    > Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> napisa?(-a):

    > Zupe?nie mnie to nie interesuje, dlaczego umieszcza. Pewnie dlatego,
    > by by?o jasne, ?e wydanie i wznowienie kosztuje 0z?.

    Owszem, ?eby by?o jasne ?e KOSZTUJE.... i niekoniecznie zawsze b?dzie
    to 0 z?.

    Pozdrawiam,
    Pieta

  • 49. Data: 2002-12-31 12:54:18
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:aus2ak$64t$2@foka.acn.pl, Marcin Piotrkiewicz wrote:

    Marcinie, czy moglbys cos zrobic z kodowaniem albo przynajmniej pisac bez
    polskich znakow?

    --
    Robert

  • 50. Data: 2002-12-31 13:12:34
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Rozumiem, że nieuczciwość polegała na samym wprowadzeniu opłat, bo chyba
    > już ustaliliśmy, że przekazał informacje o zmianach zgodnie z umową, a
    > nawet zrobił trochę więcej (maile do klientów).

    Nie. Nieuczciwość polega na domyślnym wydawaniu nowej karty każdemu
    mimo, że warunki się zmieniły w istotny sposób. Wygląda na to, że mBank
    wpadł na pomysł jak szybko włudzić od klientów większą kasę.