  • 51. Data: 2002-12-31 13:17:33
    Temat: Re: Znikn??o mi z konta 36 z? ;-)
    Od: Nicek <n...@g...pl>

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > W artykule <a...@4...com> Radosław Popławski
    > Owszem, żeby było jasne że KOSZTUJE.... i niekoniecznie zawsze będzie
    > to 0 zł.

    Oryginalna interpretacja. Zgodnie z tym tokiem myślenia to np. jeżeli
    gdzieś stoi znak informujący o tym, że wjeżdżamy do Piotrkowa to pewnie
    dlatego, żeby podkreślić, że nie zawsze będzie tam Piotrków.

  • 52. Data: 2003-01-01 16:37:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 31 Dec 2002 12:18:10 +0000 (UTC), w <aus1u2$64t$1@foka.acn.pl>,
    Marcin Piotrkiewicz <p...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > W artykule <l...@4...com> Rados?aw Pop?awski
    > napisa?(a):
    >
    > Rozumiem, ?e nieuczciwo?? polega?a na samym wprowadzeniu op?at, bo chyba
    > ju? ustalili?my, ?e przekaza? informacje o zmianach zgodnie z umow?, a
    > nawet zrobi? troch? wi?cej (maile do klientów).

    Nie, akurat wprowadzenie świadczy raczej o błędach marketingowych, a
    sposób o nieuczciwości.

  • 53. Data: 2003-01-01 23:52:44
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Marcin Piotrkiewicz" <p...@a...waw.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ju? ustalili?my, ?e przekaza? informacje o zmianach zgodnie z umow?, a
    > nawet zrobi? troch? wi?cej (maile do klientów).

    Ja mejla nie dostalem.
    BaLab

  • 54. Data: 2003-01-02 20:51:16
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta 36
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Przeczytaj regulamin kart, który podpisałeś.

    A Ty podpisywales jakikolwiek regulamin? Bo mi sie jeszcze nie udalo, a mam
    juz 3 karte w mBanku :-) No chyba, ze sam sobie wydrukuje i podpisze...

    M.

  • 55. Data: 2003-01-02 20:52:08
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

> [...]
    > wpadł na pomysł jak szybko włudzić od klientów większą kasę.

    Przeczytaj regulamin kart, który podpisałeś.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 56. Data: 2003-01-02 21:16:07
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A Ty podpisywales jakikolwiek regulamin? Bo mi sie jeszcze nie udalo, a
    mam
    > juz 3 karte w mBanku :-) No chyba, ze sam sobie wydrukuje i podpisze...
    >
    > M.

    To był skrót myślowy. Podpisana została umowa, której integralną częścią
    jest regulamin wydawania i użytkowania kart, a tam z kolei jest napisane, że
    dyspozycję o niewznawianiu karty trzeba zgłosić 45 dni przed upływem terminu
    jej ważności.
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 57. Data: 2003-01-03 14:41:46
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Thu, 2 Jan 2003 22:16:07 +0100, w
    <av2a61$4d1$1@news.onet.pl>, "Glenn" <g...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dyspozycję o niewznawianiu karty trzeba zgłosić 45 dni przed upływem terminu

    Tak jak i to, że mBank zmiany "dostarczy", ale kto by się
    przejmował...

  • 58. Data: 2003-01-03 14:58:53
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    >Tak jak i to, że mBank zmiany "dostarczy", ale kto >by się
    >przejmował...

    Mi dostarczył.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 59. Data: 2003-01-03 23:37:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości news:av48f1

    > Mi dostarczył.

    A mi nie. Więc Ty nie masz podstaw do żalów, a ja tak.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 60. Data: 2003-01-04 11:31:27
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    > A mi nie. Więc Ty nie masz podstaw do żalów, a ja tak.

    Przestań się żalić, weź się w garść i złóż reklamację ;-)))

    > Pozdrawiam,
    Również
    > BaLab
    Glenn