  • 21. Data: 2007-03-31 21:33:37
    Temat: Re: Zlodzieje korzystaja z kart w Internecie a klient placi - Inteligo
    Od: "Leszek" <n...@d...spamu.pl>

    S.T. wrote:

    > Gratuluję dobrego samopoczucia, CVV do transakcji internetowych
    > tylko bywa potrzebny, a jeśli już jest potrzebny, to bywa że
    > dowolny...

    Tylko, ze transakcja bez CVV będzie łatwa do zareklamowania.
    Jakoś działa w moim przypadku, choć kupuję zagranicą, w internecie, a
    kart używam od 12 lat (wielu banków).
    Leszek

  • 22. Data: 2007-04-01 00:23:20
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Leszek napisał(a):

    > Gratuluje polotu! Zamazałem CVV - bez tego kasjer (do którego pije
    > rzecznik) nie użyje karty do transakcji internetowych - mając nawet
    > wszystkie inne dane. Myśleć trzeba i czytać ze zrozumieniem.

    Klient nie ma żadnego obowiązku utrzymania tego numeru w tajemnicy. To
    po pierwsze.

    CVV2, jak napisał kolega S.T. - *bywa* potrzebny. Nie jest potrzebny do
    transakcji MO (w ogóle) i TO (a jeżeli już to bardzo rzadko). To po drugie.

  • 23. Data: 2007-04-01 00:25:35
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Leszek napisał(a):

    > Tylko, ze transakcja bez CVV będzie łatwa do zareklamowania.

    Sugerujesz zatem, że wystarczy, żeby oszust chcący oszukać bank podał
    przy prawidłowej transakcji SWOJĄ WŁASNĄ KARTĄ celowo błędny CVV2 i już
    jest do przodu o kwotę zakupu. To tak nie działa - CVV2 to nie PIN.

  • 24. Data: 2007-04-02 14:27:06
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Mithos"

    > akurat VE Inteligo do placenia jest jest fajna, tylko ze ze ja jej
    > używam:
    > - tylko do płacenia w internecie (lub czasem bankomat PKOBP)
    > - kod CVV2 mam zamazany/wydrapany - to dotyczy wszystkich kart

    Nie trzeba znac kodu cvv zeby kupic cos przez internet. W niektorych
    bankach np PKO bp, nawet jak ecarc/polcard zada cvv to mozna podac inny i
    transakcja przejdzie.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski