  • 1. Data: 2007-03-29 18:06:23
    Temat: Informacja dot. wykupu
    Od: "MoDoc" <m...@w...pl>

    A więc sytuacja wygląda tak:
    - Babcia ma mieszkanie którego jest możliwość wykupienia od spółdzielni.
    - potrzeba na to około 200 tys pln, jednak mieszkanie będzie na mnie
    przepisane dopiero po wykupieniu.
    - kredyt najprawdopodobniej na okres 20 lat.
    - kredyt ja wezmę na siebie i ja będę go spłacał.
    A więc
    jakie warunki muszę spełniać i jak to najlepiej zrobić ??
    Proszę o wszelkie pomocne info w tym temacie.

  • 2. Data: 2007-03-29 20:28:03
    Temat: Re: Informacja dot. wykupu
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MoDoc wrote:
> [...]
    > A więc
    > jakie warunki muszę spełniać i jak to najlepiej zrobić ??
    > Proszę o wszelkie pomocne info w tym temacie.

    Z tego co mi się obiło o uszy to do maja albo czerwca mieszkania ze
    spółdzielni będzie można wykupować bardzo tanio, ale nic więcej nie wiem
    poszukaj gdzieś na sieci.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 3. Data: 2007-03-29 20:28:52
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    MoDoc wrote:
> [...]
    > A więc
    > jakie warunki muszę spełniać i jak to najlepiej zrobić ??
    > Proszę o wszelkie pomocne info w tym temacie.

    Z tego co mi się obiło o uszy to od maja albo czerwca mieszkania ze

  • 4. Data: 2007-03-30 03:23:43
    Od: "MoDoc" <m...@w...pl>

    > Z tego co mi się obiło o uszy to do maja albo czerwca mieszkania ze
    > spółdzielni będzie można wykupować bardzo tanio, ale nic więcej nie wiem
    > poszukaj gdzieś na sieci.
    niestety z tym wykupem nie będzie tak różowo jak trąbią. Trzeba będzie
    spełnić specjalne minimalne wymagania zawarte w ustawie co ogranicza krąg o
    około 90% tych co mogli by wykupić(ja mam 100% że już w tym kręgu jestem).
    Jak zwykle okaże się że znajomi partyjni będą wykupywać :)