  • 1. Data: 2007-03-29 11:33:55
    Temat: [Multibak] Działa ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Bo ja dostaję w ładnej niebieskiej ramce: 404

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 2. Data: 2007-03-29 11:45:04
    Temat: Re: [Multibak] Działa ?
    Od: JotBe <j...@B...SPAMU.op.pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Bo ja dostaję w ładnej niebieskiej ramce: 404

    A ja:
    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu MultiBanku.
    Aktualnie odbywa się modernizacja części transakcyjnej serwisu
    MultiBanku. Z tego względu chwilowo nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo przepraszamy.

    JotBe

  • 3. Data: 2007-03-29 11:46:44
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:eug8rs$cpk$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): JotBe z adresu <j...@B...SPAMU.op.pl> napisał(a):

> [...]
    > jest możliwe
    > zarządzanie rachunkami.
    > Za niedogodności związane z przeprowadzaną operacją bardzo

    dokładnie, w środku dnia, w trakcie sesji giełdowej. By ich
    dunder świsnął..

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 4. Data: 2007-03-29 11:48:36
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Bo ja dostaję w ładnej niebieskiej ramce: 404

    Nie dziala.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-03-29 11:58:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Nie dziala.
    >
    > --
    > Mithos

    no a u mnie działa ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-03-29 12:07:17
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Zegar systemowy wskazywał 2007-03-29 13:33, kiedy Kamil Jońca
    zdecydował(a) się stwierdzić,że:
    > Bo ja dostaję w ładnej niebieskiej ramce: 404
    >
    > KJ

    Chyba już mu przeszło...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-03-29 13:37:28
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:
    > Bo ja dostaję w ładnej niebieskiej ramce: 404

    Tak w środku dnia padło - ciekawe łacze/router/switch czy może jakieś
    serwery - może aktualizują winXP SP2 ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-03-29 13:43:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 15:37:28 +0200,
    osoba podpisana: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:

    > Tak w środku dnia padło - ciekawe łacze/router/switch czy może jakieś
    > serwery - może aktualizują winXP SP2 ;)

    Pewnie promocja na Viste była ;-)

    KJ

    Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.