  • 1. Data: 2007-03-29 06:46:24
    Temat: firma Rapida - prośba o opinie.
    Od: t...@p...onet.pl

    Witam,

    Jak w temacie - czy mial ktos do czynienia (pozyczal pieniadze) od
    firmy Rapida? Bede wdzieczny za jakiekolwiek info.

    Pozdrawiam,
    tom

  • 2. Data: 2007-03-29 08:15:12
    Temat: Re: firma Rapida - prośba o opinie.
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik t...@p...onet.pl napisał:

    > Jak w temacie - czy mial ktos do czynienia (pozyczal pieniadze) od
    > firmy Rapida? Bede wdzieczny za jakiekolwiek info.

    Po pierwsze nie pożyczaj ;)
    Po drugie nie pożyczaj z firmy parabankowej.
    Po trzecie poczytaj o Providencie

    Rapida to mutacja Providentu

    Poczytaj tu http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1397725

    --
    Oli

  • 3. Data: 2007-03-29 08:41:17
    Od: t...@p...onet.pl

    > Po pierwsze nie pożyczaj ;)
    > Po drugie nie pożyczaj z firmy parabankowej.
    > Po trzecie poczytaj o Providencie
    >
    > Rapida to mutacja Providentu

    dzieki za info,
    od poczatku wiedzialem ze maja wyzsze oprocentowanie. szukam jednak
    instytucji, ktora (z pewnych wzgledow jest to dla mnie istotne) przy
    pozyczce ok. 10000 nie zglasza tego zaangazowania od BIK.
    tak czy inaczej mutacja providentu odpada.

  • 4. Data: 2007-03-29 17:41:37
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > pozyczce ok. 10000 nie zglasza tego zaangazowania od BIK.
    > tak czy inaczej mutacja providentu odpada.

    Bank Spółdzielczy