  • 1. Data: 2007-03-29 09:38:29
    Temat: hasla SMS
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    przymierzam sie powoli do zmiany mBanku na bank
    nie chce jednak tokena i listy hasel jednorazowych
    ktore banki maja hasla SMS?
    wg

  • 2. Data: 2007-03-29 10:06:22
    Temat: Re: hasla SMS
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Wojtaszek <...@...pl> napisał(a):
    > przymierzam sie powoli do zmiany mBanku na bank
    > nie chce jednak tokena i listy hasel jednorazowych
    > ktore banki maja hasla SMS?
    > wg

    bz wbk, konto24.pl za 0 zł, karta (allekarta lub money.pl) 0 zł po
    spełnieniu jakiegoś śmiesznego warunku, przelewy zewn. po 50gr

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-29 10:14:40
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtaszek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > przymierzam sie powoli do zmiany mBanku na bank
    > nie chce jednak tokena i listy hasel jednorazowych
    > ktore banki maja hasla SMS?
    > wg

    Multibank,
    BPH

    Iwona

  • 4. Data: 2007-03-29 11:50:10
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > bz wbk, konto24.pl za 0 zł, karta (allekarta lub money.pl) 0 zł po
    spełnieniu jakiegoś śmiesznego warunku, przelewy zewn. po 50gr

    Ale tylko 5 pierwszych smsów później każdy sms za 20 gr to tak dla
    ścisłości bo ostatnio myślałem na k24.
    Citi ma jeszcze kody z tym, że tam jest trochę inaczej. Każdego odbiorcę
    przelewu autoryzujesz smsem i pojawia ci się na liście i wtedy przelewy
    już wykonujesz normalnie ile chcesz razy bez smsa - czyli nie ma czegoś
    takiego jak przelew dowolny/jednorazowy. W sumie jest to niezłe, no
    chyba, że jesteś uzależniony od allegro i dużo kupujesz to wtedy by się
    przydał właśnie mbank (dużo ludzi ma tam konto) :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-03-29 11:53:28
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Iwona napisał(a):

    > Multibank,
    > BPH

    bph troche drogi jest..
    sam sie przymierzam do przeniesienia gdzies (zwlaszcza,
    ze mysle o KK) ale tak brakuje mi motywacji... chyba,ze
    mBank - tam tez mam konto

    Sierp

  • 6. Data: 2007-03-29 12:43:31
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > spełnieniu jakiegoś śmiesznego warunku, przelewy zewn. po 50gr
    >
    > Ale tylko 5 pierwszych smsów później każdy sms za 20 gr to tak dla
    > ścisłości bo ostatnio myślałem na k24.

    ale tez jednym sms-em mozesz autoryzowac (praktycznie) dowolna liczbe
    przelewow, ograniczony jestes tylko limitem transakcyjnym...
    wykonuję miesięcznie ok. 20 przelewów i zużywam 3-4 sms kody ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2007-03-29 13:12:10
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > bph troche drogi jest..
    > sam sie przymierzam do przeniesienia gdzies (zwlaszcza,
    > ze mysle o KK) ale tak brakuje mi motywacji... chyba,ze
    > mBank - tam tez mam konto
    BPH - bardzo drogi jest, właśnie przymierzam się do "rozwodu" z nimi po 14
    latach wiernego bycia klientką. Ale w pytaniu nie było nic o kosztach, tylko
    o hasłach sms-owych.
    Iwona

  • 8. Data: 2007-03-29 13:32:08
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > ale tez jednym sms-em mozesz autoryzowac (praktycznie) dowolna liczbe
    > przelewow, ograniczony jestes tylko limitem transakcyjnym...
    > wykonuję miesięcznie ok. 20 przelewów i zużywam 3-4 sms kody ;-)

    A przelewy z przyszłą datą też można jedną paczką puścić? Jeżeli tak to
    w sumie te 5 smsów powinno starczyć. Tylko, że za każdy przelew 50 gr,
    więc ja poniżej 10 zł bym chyba miesięcznie nie schodził więc k24 z
    darmowego robi się w moim przypadku drogie, żeby nie powiedzieć bardzo
    drogie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 9. Data: 2007-03-29 13:35:20
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Sierp wrote:

    > bph troche drogi jest..
    > sam sie przymierzam do przeniesienia gdzies (zwlaszcza,
    > ze mysle o KK) ale tak brakuje mi motywacji... chyba,ze
    > mBank - tam tez mam konto

    To przemyśl to jeszcze, żebyś nie wpadł z deszczu pod BPHa znaczy rynnę ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-03-29 13:46:55
    Od: "Robert Sierant" <b...@p...pl>

> [...]
    > więc ja poniżej 10 zł bym chyba miesięcznie nie schodził więc k24 z
    > darmowego robi się w moim przypadku drogie, żeby nie powiedzieć bardzo

    oczywiscie, ze mozna ;-))
    prywatnie do przelewow wykorzystuje konto w Multi - przelewy za 0 zl, ale
    konto24.pl tez sie czasem przydaje, poza tym moja Wspolnota Mieszkaniowa ma
    tam rachunek, 1.60zl za przelew, ale wygodnie, bezpiecznie...i miesięcznie
    wychodzi po ok. 1 zł na mieszkanie ;-))

    pozdr.
    RobertS