  • 1. Data: 2007-03-29 09:41:47
    Temat: LG Petrobank
    Od: "Mirek" <usunto!!!m_lw@o2.pl>

    Witam,

    Jakies 5 lat temu bralem kredyt w LG Petrobank (na zakup mieszkania, ktore
    musialem po 4 miesiacach sprzedac z racji wyjazdu za granice) - smieszne ale
    prawdziwe.

    Potrzebuje teraz do Skarbowki zaswiadczenie o splacie kredytu.

    I tu moje pytania:
    - z racji, ze dawno nie natkanlem sie na logo LG - czy ten bank jeszcze
    dziala ?
    - jesli dziala - to czy ma dalej placowke w Bydgoszczy, na Gdanskiej ?
    - czy jesli dziala i bralem kredyt w Bydgoszczy - to czy po stosowne
    zaswiadczenie o splacie kredytu musze jechac do nich (jestem z Torunia - i
    nie usmiecha mi sie jechac 60 km i pchac sie do centrum) - czy w blizszej mi
    placowce ?
    - jesli w blizszej mi placowce - to czy w Toruniu jest taka ?
    - a jesli bank juz nie funkcjonuje - to skad wziac stosowne zaswiadczenie ?

    Bede wdzieczny za Wasza pomoc i odpowiedzi na te pytania.
    Pozdrawiam

    Mirek

  • 2. Data: 2007-03-29 09:54:31
    Temat: Re: LG Petrobank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2007 11:41:47 +0200,
    osoba podpisana: Mirek <usunto!!!m_lw@o2.pl>
    napisała:
> [...]
    >
    > I tu moje pytania:
    > - z racji, ze dawno nie natkanlem sie na logo LG - czy ten bank jeszcze

    Został przejęty przez nordee. Zatem powinieneś skontakować się z nordea
    bankiem i tam powinni powiedzieć Ci co robić.

    KJ
    PS. Zaświadczenie do skarbówki o spłacie kredytu ?

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 3. Data: 2007-03-29 10:41:56
    Od: u...@o...pl (Wwieslaw)

    Mirek <usunto!!!m_lw@o2.pl> wrote:
    > I tu moje pytania:
    > - z racji, ze dawno nie natkanlem sie na logo LG - czy ten bank jeszcze
    > dziala ?
    Kupila go Nordea

    > - jesli dziala - to czy ma dalej placowke w Bydgoszczy, na Gdanskiej ?
    W Bydgoszczy na Gdanskiej jest Nordea :)
> [...]
    > placowce ?
    > - jesli w blizszej mi placowce - to czy w Toruniu jest taka ?
    Dopiero bedzie, na razie widze ze Nordea rekrutuje ludzi do placowki w
    Toruniu. Poki co - bydgoszcz

    pozdrawiam
    Wieslaw

  • 4. Data: 2007-03-29 18:36:41
    Od: "Mirek" <usunto!!!m_lw@o2.pl>

    Użytkownik "Wwieslaw" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W Bydgoszczy na Gdanskiej jest Nordea :)
    > Dopiero bedzie, na razie widze ze Nordea rekrutuje ludzi do placowki w

    Dzieki za odpowiedzi !
    Pozdrawiam.